اخبارافغانستان

مولوی عبدالسلام حنفی: امارت اسلامی پروژه‌های انکشافی در مناطق مختلف کشور را تطبیق می‌کند

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان با جمعی از علماء و محاسن سفیدان ولسوالی‌های کوهستانات و قوش تیپه ولایات فاریاب و جوزجان دیدار نمود.

در این دیدار ابتدا مولوی عبدالسمیع رحمانی و مولوی سید عبدالرقیب به نمایندگی از دیگران صحبت نمودند و راجع به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و امنیتی در این ولایات خدمت مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء معلومات ارائه کردند. آنان با بیان اینکه مسئولین محلی این ولایات در خصوص تأمین امنیت و ارائه بهتر خدمات به شهروندان کوشا می‌باشند، در زمینه رفع مشکلات مردم و ایجاد رفاه برای آنان نیز تلاش می‌ورزند. همچنان علما و محاسن سفیدان مذکور خواستند تا در مورد عملی ساختن پروژه‌های انکشافی، ترمیم سرک‌ها و ایجاد مدارس، مکاتب و کلینیک‌های صحی در مناطق دوردست این ولایات بخصوص ولسوالی‌های کوهستانات ولایت فاریاب و قوش تیپه ولایت جوزجان توجه خاص صورت گیرد.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء گفت که تأمین امنیت سرتاسری، ایجاد تسهیلات لازم و فرصت‌های شغلی برای شهروندان از وظایف امارت اسلامی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد. معاون ریاست الوزرا در پیوند با پیشنهادات ارائه شده افزود که امارت اسلامی در حد توان جهت تطبیق پروژه‌های انکشافی در مناطق مختلف کشور و نیز برای برطرف ساختن سایر مشکلات شهروندان کوشش می‌نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *