سخن انیس

فلسطین، زخم خونین امت اسلامی

فلسطین، زخم خونینی است که پیکر امت اسلامی را به درد آورده و این موضوع مهم، قلب تمام جهان اسلام را جریحه‌دار ساخته است.

هفتاد و چند سال جنگ در فلسطین و خصوصاً جنگ شش‌ماهه‌ی کنونی غزه، روح و روان هر مسلمان را آزرده می‌سازد و هیچ‌انسانی نمی‌تواند این ظلم و بیداد را توجیه و تحمل نماید.

تمام بشریت به این نتیجه رسیده اند که جنگ اسرائیل و امریکا، در غزه نه تنها که صبغه‌ی قانونی و رنگ انسانی ندارد، بلکه به جز وحشت و جنایت، چیز دیگری تلقی نمی‌گردد.

در بین جوامع بشری، تنها جنگ‌افروزان و فتنه‌انگیزان جهانی استند که این جنگ را حمایت می‌کنند و اسرائیل غاصب را به کشتار و قتل عام مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین تشویق می‌نمایند.

دیگر جوامع بشری همه این جنگ را جنایت آشکار می‌دانند و عاملان آن را از خون‌خوارترین افراد بشر به شمار می‌آورند.

امریکا و جهان غرب اگرچه پیوسته لاف از حقوق بشر میزنند و سنگ  انسان‌دوستی را به سینه می‌کوبند، اما در حقیقت، دشمنان بشر و بشریت استند و مانند حیوان درنده، به جنایت و وحشت مبادرت می‌ورزند.

به شهادت‌رساندن بیش از سی‌هزار زن و مرد و کودک غزه و زخمی‌کردن بیش از پنجاه هزار مردم بی‌گناه فلسطینی، کار کسانی است که از دایره‌ی انسانیت بیرون شده و در صف حیوانات درنده و وحشی پیوسته اند.

مردم مجاهد افغانستان، بار دیگر جنایات اسرائیل وحمایت امریکا از قتل‌های عام در غزه را شدیداً تقبیح می‌کنند و از جهان و خصوصاً از کشورهای اسلامی می‌خواهند که از داعیه‌ی برحق فلسطین حمایت کنند و جلو جنایت و خباثت اسرائیل و حامیانِ خاین و خون‌خوارش را بگیرند.

فلسطین زخم خونینی است که باید مداوا گردد و به ویژه جهان اسلام و کشورها و ملل اسلامی در این مورد اشّد مسئولیت دارند و باید برای مرهم‌گذاری بر این زخم اقدام تازه و جدی نمایند و این ملت مظلوم را از چنگ جنایتکاران جهانی و این سرزمین را از چنگال اشغال برای ابد نجات بدهند.

در غیر آن، این جنایت در دیگر کشورها نیز سرایت خواهد کرد و پیکر نحیف کشورها و ملت‌های مستضعف جهان را مبتلا و آخرالامر خواهد بلعید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن