اخبارافغانستانورزش

تیم ملی فوتسال کشور خود را برای اشتراک در مسابقات جام آسیا آماده می‌سازد

بر اساس معلومات کنفدراسیون فوتسال آسیا، افغانستان در هجدهم ماه اپریل به مصاف ایران خواهد رفت و به همین ترتیب با کویت و بحرین نیز رقابت خواهد کرد.

افغانستان در صورت دست یافتن به دو پیروزی به دور بعدی این   مسابقات  تیم   ملی فوتسال کشور خود را برای اشتراک در مسابقات جام آسیا آماده می‌سازد صعود کرده می‌تواند.

جام ملت‌های فوتسال آسیا از هفدهم ماه اپریل تا بیست و هشتم ماه اپریل به اشتراک شانزده تیم برتر قاره آسیا برگزار می‌شود.

این درحالی است که پیش از این تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین بازی دوستانه خود در روز شنبه (۱۱ حمل) ۶/۱ همتای میانماری خود  را شکست داداین دیدار برای آماده سازی جام ملت‌های آسیا برگزار شده بود.

پس از آن تیم ملی فوتسال افغانستان در بازی دوم دوستانه در برابر میانمار با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد. این بازی روز یک‌شنبه (۱۲حمل) در میانمار برگزار شده بود.

برنامه آماده‌سازی تیم ملی فوتسال همین جا خلاصه نمی‌شود، زیرا تیم پس از برگزاری دو بازی با میانمار در تاریخ ۲ آپریل به تایلند محل برگزاری جام ملت‌های آسیا بازگشت و قرار است در فاصله ۱۳ روز۴ بازی دوستانه دیگر با تیم‌های چنبوری تایلند و تیم‌های ملی تاجیکستان، عربستان سعودی و چین برگزار کند که در مجموع تعداد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را به عدد ۱۰ می‌رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *