اخبارافغانستان

مولوی عبدالکبیر:  سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کنیم درعرصه‌های مختلف خدمات ارایه کنند

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با نماینده‌گان شرکت‌های حج عمره گفت که امارت اسلامی، سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا در کنار ادارات حکومتی، در عرصه‌های مختلف، به مردم خدمات ارائه کنند.

ارگ در خبرنامه‌یی نوشته است که در این دیدار نماینده‌گان شرکت‌های حج عمره گفتند که آنان در این اواخر در روند انتقال حجاج برای عمره به عربستان سعودی به بعضی از مشکلات مواجه شده‌اند.

نمایندگان شرکت های حج عمره گفتند” شرکت‌های خصوصی حج عمره، بر علاوه اشتغالزایی به شمار زیادی افراد، سرمایه‌گذاری‌های فراوان کرده‌اند، بنابراین از امارت اسلامی میخواهیم برای حمایت از این بخش، زمینه فعالیت‌های بهتر را به شرکت‌های حج عمره فراهم سازند.”

نماینده‌گان یاد شده همچنان شماری از پیشنهادات شان را به منظور حل  با معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک ساختند.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا با اشاره به ارزش فعالیت سکتور خصوصی در کشور، گفت که امارت اسلامی، سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا در کنار ادارات حکومتی ، در عرصه‌های مختلف به هموطنان خدمات ارائه کنند.”

معاون سیاسی ریاست الوزرا به نمایندگان شرکت‌های حج عمره اطمینان داد که مشکلات شان را به منظور حل با ادارات مربوطه شریک نموده و در زمینه اقدامات لازم اتخاذ می‌شود.

هم‌چنان مولوی عبدالکبیر در یک دیدار جداگانه با نماینده‌گان اتحادیه موتر فروشان شهر جلال آباد، در رابطه به فعالیت‌ها، مشکلات و پیشنهادات این اتحادیه صحبت کرده است.

در این دیدار پس از صحبت در مورد قرارداد زمین به موترفروشان در شهر جلال آباد، مولوی عبدالکبیر به نماینده‌گان اتحادیه یادشده اطمینان داد که به ادارات مربوطه هدایت می‌دهد که به مشکلات موتر فروشان در مطابقت با اصول راه حل را جستجو کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *