اخبارافغانستان

سرپرست معینیت انرژی وزارت آب و انرژی با رئیس اسبق موسسه جی، آی، زید آلمانی دیدار نمود

 

قاری محمد عبدالعزیز عزیز رئیس عمومی دفتر و سرپرست معینیت انرژی وزارت آب و انرژی درحالیکه شماری از روئسا و مسئولین تخنیکی معینیت انرژی این وزارت حضور داشتند با رئیس اسبق موسسه جی، آی، زید آلمانی و تیم تخنیکی همراه اش دیدار نموده، پیرامون جذب سرمایه گذاری در بخش تولید برق از منابع آب، باد و زغال سنگ بحث و تبادل نظر نمود.

در این دیدار رئیس عمومی دفتر وزارت آب و انرژی ابراز داشت که اراده و عزم راسخ جهت همکاری با سرمایه گذاران و حل مشکلات آنها در تمام سطوح این وزارت وجود دارد و چارچوب قانونی مناسب و تسهیلات لازم نیز برای سرمایه گذاران فراهم شده است.

همچنان، در این دیدار پیرامون فرصت های سرمایه گذاری میان دو کشور صحبت های همه جانبه صورت گرفت و رئیس عمومی دفتر وزارت آب و انرژی نیز پیرامون سرمایه گذاری در بخش های

مختلف بخصوص در بخش انرژی های قابل تجدید معلومات مفصل ارائه نموده، اظهار داشت که افغانستان با داشتن منابع سرشار انرژی فرصت خوب برای سرمایه گذاری می باشد.

در همین حال، رئیس اسبق موسسه جی، آی، زید آلمانی نیز به رئیس دفتر وزارت آب و انرژی وعده همکاری در قسمت جذب سرمایه گذاران آلمانی جهت سرمایه گذاری در قسمت تولید برق را داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *