سیاسی

افغانستان و فلسطین؛ قهرمانان میدان جهاد و ایستادگی

افغانستان و فلسطین در عصر حاضر دو قهرمانی استند که با جهاد و شهادت میدان را برده اند و مدال‌های قهرمانی به دست آورده اند.

افغانستان و فلسطین در عصر حاضر دو قهرمانی استند که با جهاد و شهادت میدان را برده اند و مدال‌های قهرمانی به دست آورده اند.

اکثر کشورها چه کفری و چه اسلامی، امروز در پای ابرقدرت‌ها سر نهاده اند و به نحوی از انحا پابوسی، خوش‌خدمتی و چاپلوسی می‌کنند.

تنها افغانستان بود که در نیم قرن اخیر دماغ دو ابرقدرت ❪روس و امریکا❫ را به خاک ذلت مالید و با ضربات محکم و مرگباری، ستون فقرات هردو را شکستاند و افتخار بزرگی را کمایی کرد.

امروز مجاهدین فلسطین و حماس با الگوگیری از جهاد و فداکاری مجاهدین افغانستان، کمر اسرائیل و امریکا را می‌شکنند و با گذشت هرلحظه صهیونیست‌های خون‌خوار و متجاوز را دسته دسته به قتل می‌رسانند و جوقه جوقه رهسپار جهنم می‌گردانند.

واضح است که خداوند دانا و توانا دین خود را حفاظت می‌کند و در هر زمانی ملت‌های مجاهد و ملحدشکن را تبارز می‌دهد و با جوهر غیرت و شهامتِ آنان، دشمنان خود را مغلوب، رسوا و روسیاه می‌گرداند.

در عصر حاضر خداوند حکیم، گردن متجاوزان را با شمشیر جوهردار مردم مجاهد افغانستان و فلسطین می‌زند و دست‌های تجاوز  آنان را از بازوها قطع می‌کند.

مردم افغانستان، بعد از انگلیس؛ بزرگ‌ترین قدرت شرق؛ قشون سرخ شوروی را شکست دادند و در بیست سال پسین امریکا و ناتو را با تمام سازوبرگ نظامی و اسلحه‌ و وسایل مدرن‌اش به زانو درآوردند و جبینِ ننگین غلامان شان را نیز به خاک ذلت و زبونی مالیدند.

اما، متأسفانه کشورهای دیگر اسلامی در عیش‌ونوش غرق استند و پیوسته غلامی و پای‌بوسی روس و امریکا را می‌کنند و به ساز شرق و غرب در میدان سیاست، دست‌ می‌افشانند و پای‌ می‌کوبند.

این کشورها دیروز حالت اسفبار، شهادت و مظلومیت افغانستان را تماشاچی بودند و امروز حالت دردناک و اندوهبار غزه و فلسطین را به تماشا نشسته اند و با بی‌شرمی تمام، به عیش‌ونوش می‌پردازند.

ان شاءالله‌العزیز روزی می‌رسد که ملت مجاهد و قهرمان فلسطین مانند ملت با شهامت افغانستان به پیروزی نایل شوند و پرچم اسلام عزیز را در سراسر سرزمین‌های اشغالی و بیت المقدس به اهتزاز درآورند.

اما در آن روز این کشورهایی که سنگ دفاع از حقوق بشر را در سینه می‌زنند و کشورهایی که سخن‌های طولانی از دفاع اسلام و مسلمین به زبان می‌آورند، چه خواهند کرد و باکدام چشم به سوی ملت‌های مجاهد وقهرمانِ امروز خواهند دید؟

قسمی که در این سال‌ها؛ امارت اسلامی افغانستان، پیروزی و فتح را تجلیل می‌کنند، فردا ملت مجاهد فلسطین بیرق اسلام را بر خواهند افراشت و پیروزی و فتح بیت المقدس و سرزمین‌های اشغال‌شده را جشن خواهند گرفت و  شعارهای کفرشکنِ فتح سراسری را سر خواهند داد.

آن گاه، ما یقین داریم که حاکمان و زعیمان کشورهای بی‌تفاوتِ اسلامی گریه‌ی ندامت خواهند کرد و با کمال خجالت‌زدگی دست‌های غازیان صحنه‌ی جهاد و فاتحان سرزمین‌های اسلامی را خواهند بوسید.

اما آنگاه سودی نخواهند بخشید و مسلمانان مجاهد، گریبان شان را خواهند گرفت و در پیشگاه امت اسلامی به میز محاکمه خواهند کشاند.

بهتر این است که کشورهای اسلامی احساس مسئولیت کنند، گردن‌های خود را از یوغ اسارت امریکا و روس و دیگر مستکبران جهانی خلاص نمایند، و با مجاهدان پاکباز و شهادت‌طلب، برای نجات امت اسلامی و سرزمین‌های اسلامی، همکار و همگام شوند.

در غیر آن، روزی می‌رسد که پنجه‌های عدل الهی و چنگال دادخواهی مسلمانانِ مجاهد، گریبانگیر شان را بگیرند، اما آنگاه با یک دنیا اِلحاح و اِصرار از پنجه‌ی عدل الهی و چنگال خشم، دادخواهی و اعتراضات بجای مسلمانان؛ نجات نیابند و خلاصی نداشته باشند.

به امید بیداری مسلمانان، پیروزی مبارزان پاک‌باز و نجات امت اسلامی از چنگال خونین مستکبران جهانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *