افغانستان

سرپرست بانک مرکزی افغانستان رهسپار بحرین شد

هیئتی به سرپرستی هدایت الله بدری، سرپرست بانک مرکزی کشور به منظور اشتراک در کنفرانس سالانه سازمان حسابداری و حسابرسی مؤسسات مالی اسلامی (AAOIFI) و بانک توسعه اسلامی، در یک سفر رسمی به بحرین رفت. دفتر مطبوعاتی بانک مرکزی کشور با نشر خبرنامه ای دیروز(سه شنبه، ۷ قوس) گفته که هدف از برگزاری این کنفرانس به اشتراک گذاری تحولات جدید در حوزه بانکداری اسلامی توسط اعضاء کشورها، توسعه...

هیئتی به سرپرستی هدایت الله بدری، سرپرست بانک مرکزی کشور به منظور اشتراک در کنفرانس سالانه سازمان حسابداری و حسابرسی مؤسسات مالی اسلامی (AAOIFI) و بانک توسعه اسلامی، در یک سفر رسمی به بحرین رفت. دفتر مطبوعاتی بانک مرکزی کشور با نشر خبرنامه ای دیروز(سه شنبه، ۷ قوس) گفته که هدف از برگزاری این کنفرانس به اشتراک گذاری تحولات جدید در حوزه بانکداری اسلامی توسط اعضاء کشورها، توسعه…

بانکداری اسلامی، تقویت روابط بین بانک های مرکزی و بهره مندی از تجربیات کشورهای اسلامی در این زمینه است.

این بانک افزوده که در این همایش علاوه بر نمایندگان بانک‌های مرکزی، نمایندگان مؤسسات مالی اسلامی و اعضای هیئت شرعی بانک‌های اسلامی کشورهای عضو نیز حضور خواهند داشت.

به گفته‌ی خبرنامه، از طرف افغانستان، هدایت الله بدری، سرپرست بانک مرکزی کشور، صدیق الله خالد، رئیس اجرایی دفتر دولتی و محمد یوسف سلیم، رئیس اجرایی بانکداری اسلامی برای اشتراک و مشارکت در این کنفرانس به بحرین رفتند.

گفتنی است که چند ماه قبل، در نشست سالانه، توافقنامه ای میان بانک مرکزی افغانستان و اداره حسابداری و تفتیش نهادهای مالی اسلامی به امضا رسید. هدف از انعقاد این قرارداد توسعه امور بانکداری و مالی اسلامی، افزایش توانمندی های کاری و ایجاد همکاری بین دو طرف در زمینه برنامه های آموزشی و آگاهی بخشی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *