افغانستان

مولوی عبدالکبیر: بدون تبعیض و تفاوت به مردم لغمان  خدمت نمایید

معاون سیاسی و کفیل ریاست‌الوزرا در دیدار با مسئولان واحدهای اداری لغمان گفت: بدون تبعیض و تفاوت باید برای مردم لغمان خدمات ارائه شود.

معاون سیاسی و کفیل ریاست‌الوزرا در دیدار با مسئولان واحدهای اداری لغمان گفت: بدون تبعیض و تفاوت باید برای مردم لغمان خدمات ارائه شود.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر خبر نامه یی نگاشته است: مولوی عبدالکبیر  معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا با رؤسا و مسئولان  واحدهای اداری  لغمان دیدار کرد.

در این دیدار  قاری زین العابدین  یک مسئول  محلی گفت: میان ادارات محلی ولایت لغمان هماهنگی کامل وجود دارد٬ اموراداری و انکشافی به گونه فعال  جریان دارد.

وی گفت که همچنان در اثر تلاش های ادارات نظامی لغمان، امنیت تامین، فساد اداری صفر و به مشکلات مردم رسیدگی به موقع صورت می‌گیرد.

وی  پیشنهادات را با معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا شریک ساخت.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا گفت: تأمین امنیت در لغمان نشانه مدیریت خوب و زحمات زیاد است و تلاش‌های مسئولان محلی این ولایت قابل تمجید است.

وی افزود که قربانی های مجاهدین لغمان در برقراری نظام اسلامی نقش عمده داشت و اکنون نیاز است که تمام مجاهدین در آبادی و رفاه لغمان انرژی شان را مصرف کنند.

کفیل ریاست الوزرا به مسئولان متذکره گفت که بدون تبعیض و تفاوت به تمام مردم لغمان خدمت کامل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *