افغانستان

حنفی: خدمات عامه در ولسوالی البدر سرپل فعال می‌شود

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با تعدادی از علماء و متنفذین ولسوالی البدر سرپل گفت که درچوکات امکانات  به شکل تدریجی؛ مدارس دینی، مکاتب، سرک، شبکه های مخابراتی و کلینیک ها در آن ولسوالی  فعال خواهد شد.

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با تعدادی از علماء و متنفذین ولسوالی البدر سرپل گفت که درچوکات امکانات  به شکل تدریجی؛ مدارس دینی، مکاتب، سرک، شبکه های مخابراتی و کلینیک ها در آن ولسوالی  فعال خواهد شد. دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا دیروز با نشراین خبر گفته است: مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی با تعدادی از علما و متنفذین ولسوالی البدر سرپل دیدار کرد.

در این دیدار، نخست حاجی مولوی بابا شاه و حاجی محمد موسی در مورد وضعیت اجتماعی و اقتصادی آن ولسوالی به  معاون اداری ریاست الوزرا معلومات ارایه کردند. آنان از رسمی شدن ولسوالی یاد شده از سوی رهبری امارت اسلامی افغانستان، اظهار خرسندی کردند و نبود مدارس دینی، مکاتب، نبودسرک، شبکه های مخابراتی و کلینیک‌های صحی را از مشکلات عمدۀ این ولسوالی برشمردند و از مسئولان امارت اسلامی خواستند تا در زمینۀ حل این مشکلات توجه کنند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی گفت که در قدم اول دستگاه های حکومتی و بعد درچوکات امکانات دست داشته به شکل تدریجی؛ مدارس دینی، مکاتب، سرک‌ها، شبکه های مخابراتی و کلینیک‌ها در آن ولسوالی فعال خواهند شد.

همچنان مسئولان امارت اسلامی تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات همه مردم افغانستان خصوصاً ولسوالی البدر سرپل به کار خواهند گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *