افغانستان

دسترسی فارغان صنوف دوازدهم به شهادت‌نامه‌ها آسان‌تر می‌گردد

جلسه‌ای به‌منظور تسهیل پروسه اخذ شهادت‌نامه برای فارغان صنوف دوازدهم میان ریاست عمومی اداره امور و وزارت معارف برگزار گردید.

جلسه‌ای به‌منظور تسهیل پروسه اخذ شهادت‌نامه برای فارغان صنوف دوازدهم میان ریاست عمومی اداره امور و وزارت معارف برگزار گردید.

این جلسه دیروز دوشنبه

(۵ رمضان المبارک) به ریاست مولوی عبدالسلام حقانی معاون مالی و اداری ریاست عمومی اداره امور برگزار گردید که در آن هیئت به رهبری مولوی عبدالخالق صادق معین تضمین کیفیت آن وزارت اشتراک داشتند.

آقای صادق گفت، مشکلات بجا مانده از شش سال گذشته در قسمت توزیع  شهادت‌نامه‌ها موانع ایجاد نموده و این پروسه را به بن‌بست مواجه کرده است.

موصوف اضافه نمود، ما در تلاش هستیم که در این بخش سهولت ایجاد نمائیم تا فارغان بتوانند در وقت کم و به‌گونه آسان شهادت‌نامه اخذ نمایند.

از طرف دیگر در جلسه، مولوی صبغت الله وصیل رئیس شهادت‌نامه های وزارت معارف گفت، سال گذشته ۲۵۰ هزار شهادت‌نامه توزیع گردیده که یک میلیون شهادت‌نامه سفید از سوی یونیسف به چاپ رسیده است.

موصوف اضافه نمود، بخاطر محافظت نتائج و اسناد ۷میلیون نتایج بیرون مرزی را شامل سیستم نموده و در آیند‌ه‌های نزدیک کار شمولیت اسناد دیگری نیز آغاز می‌گردد.

در این جلسه، مولوی عبدالسلام حقانی معاون مالی و اداری اداره امور به هیئت مذکور بخاطر حل مشکلات اطمینان داده و فیصله نمود که تیم پروسه ساده سازی اداره اصلاحات اداری وخدمات ملکی تحت سرپرستی مولوی عبدالخالق صادق معین تضمین کیفیت وزارت معارف به فعالیت خود آغاز نموده و پروسه ساده سازی را ادامه دهند.

این جلسه با تلاوت قرآنکریم آغاز و با دعای خیر به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *