افغانستان

عالیقدر امیرالمؤمنین: فشارهای جامعه جهانی جز ایجاد فضای بی‌اعتمادی سودی دیگر ندارد

امیرالمؤمنین در دیدار با قومندان‌ها و مسوولان شماری از قول اردوها گفته است، فشارهای جامعه جهانی بر امارت اسلامی سودی نخواهد داشت، بل سبب ایجاد فضای بی‌اعتمادی می‌شود.

ذبیح‌الله مجاهد، سخن‌گوی امارت اسلامی از دیدار عالیقدر امیرالمؤمنین با قومندان‌ها و برخی از مسوولان بلندپایه شماری از قول اردوها در کشور خبرداد.

 

آقای مجاهد می‌گوید، امیرالمؤمنین در این دیدار گفته است، فشارهای جامعه جهانی بر امارت اسلامی سودی نخواهد داشت، بل سبب ایجاد فضای بی‌اعتمادی می‌شود.

 

شماری از آگاهان دیدار امیرالمؤمنین با قومندان‌ها و مسوولان شماری از قول اردوهای کشور را امیدوار کننده دانسته و می‌گویند، یگانه راه حل موضوعات موجود تعامل جهان با امارت اسلامی است و جامعه جهانی باید موقف خود را در برابر امارت اسلامی تغییر دهد.

 

برخی دیگر از اگاهان خواهان ادامه گفت‌وگوها و صحبت با جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی بوده و می‌گویند کشورهای جهان نه باید در موضوعات داخلی افغانستان خواست‌ها و سلیقه شان‌را مطرح کنند.

 

این در حالی است که رهبری امارت اسلامی همواره روی تعامل با جهان تاکید کرده و از جامعه جهانی خواهان حل مشکل از طریق گفت‌وگو شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *