سخن انیس

جهان در قبال افغانستان ناعادلانه قضاوت می‌کند

وضعیت افغانستان، امروز نسبت به هر زمان دیگری بهتر بوده و از فضای روشن‌تری برخوردار می‌باشد.

وضعیت افغانستان، امروز نسبت به هر زمان دیگری بهتر بوده و از فضای روشن‌تری برخوردار می‌باشد.

امنیت نسبت به هر زمانی، امروز تٲمین است و تمام اتباع و شهروندان می‌توانند بدون تشویش و نگرانی در هر جای کشور سفر کنند و با خاطر آرام و امنیت کامل به سیروسیاحت و حل مشکلات شان بپردازند.

شهر کابل، با بزرگ‌شهرها و حتی تمام ولایات کشور از وجود معتادین در حال تخلیه شدن است و برای محافظت، تداوی و آموزش معتادین طبق هدایات مقامات امارت اسلامی و تلاش و زحمات معینیت مبارزه علیه مواد مخدر و دیگر وزارت‌های ذی‌دخل، به شدت کار ادامه دارد.

گداها نیز از سطح‌ شهرها جمع‌آوری گردیده و به خاطر رفع مشکلات شان از طرف امارت اسلامی تدابیر جدی روی دست گرفته شده است.

روند پروژه‌های بزرگ ملی نیز در حال تطبیق است که کار و پیشرفت پروژه‌ی بزرگ کانال قوش‌تیپه و صدها پروژه‌ی دیگری، گواه روشن و دلیل مبرم این مدعا می‌باشد.

در سیمای شهرها و خصوصاً شهر کابل تغییرات ملموسی به وجود آمده است و نظم و دیسپلین شهری با گذشت هرروز بهتر می‌شود، تنظیفات و آزادسازی کوچه‌ها و جاده‌ها از چنگ موانع در محراق توجه امارت اسلامی قرار دارند.

همچنان مبارزه با فساد اداری و اخلاقی به شدت ادامه دارد و سطح رشوت، اختلاس و دیگر فسادها به حد اعظمی کاهش یافته است و برنامه‌های موثرتری برای ریشه‌کن‌سازی این پدیده‌ی منفور روی دست امارت اسلامی استند که به اسرع وقت عملی خواهند شد.

اما، متأسفانه جهان و کشورها، هنوز در قبال افغانستان ناعادلانه قضاوت می‌کنند و برای به رسمیت‌شناختن امارتی که از متن ملت و جامعه برخاسته است، تعلل نشان می‌دهند و بهانه‌تراشی می‌نمایند.

ملت افغانستان از تمام جهانیان می‌خواهند که باید حکومت فعلی را به رسمیت بشناسند و به اراده و تصمیم این ملت بزرگ، احترام بگذارند.

چون امارت اسلامی با روحیه‌ی ملت افغانستان صددرصد همخوانی دارد و با گذشت هر روز آرمان‌ها و اهداف والای اسلامی و ملی را در جاده‌ی عمل پیاد می‌کند و انعکاس‌دهنده‌ی واقعی اراده‌ی ملت مجاهد و شهیدپرور افغانستان است.

پس بر جهان و جهانیان است که دیگر خنجر زورگویی و تقابل را در نیام بگذارند و با تحلیل و تفسیر درست از نظام کنونی، حکومت ملی و نظام اسلامی ما را به رسمیت بشناسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *