افغانستان

مردم می‌پرسند:

۱ـ ازدحام ترافیکی در شهر کابل یکی‌ از چالش‌های عمده و اساسی برای شهروندان پایتخت است در این خصوص چه جوابی و یا عملکردی برای پایتخت نشینان است ؟

۱ـ ازدحام ترافیکی در شهر کابل یکی‌ از چالش‌های عمده و اساسی برای شهروندان پایتخت است در این خصوص چه جوابی و یا عملکردی برای پایتخت نشینان است ؟

۲ـ  چرا برای راه حل ازدحام کابل هیچ تلاشی صورت نمی‌گیرد؟

چه چیزی باعث ایجاد بی‌نظمی شده است؟

۳ـ طبق معلومات در پایتخت بیش از یک میلیون موتر گشت‌وگذار دارند. اما تنها در چند محل اشاره ترافیکی وجود دارد. دلایل نبود در دیگر نقاط شهر چیست ؟

۴ـ شماری از راننده  های شهری در کابل  پولیس ترافیک را به اخذ و توزیع پارچه های تقلبی متهم کرده می گویند که هیچ میکانیزمی نظارتی از سوی اداره ترافیک در این زمینه وجود ندارد، چرا؟

۵ـ نبود سیستم معیاری ترافیکی عدم توجه راننده ها به علایم ترافیکی، از عوامل عمده نا بسامانی در سطح جاده های شهر خوانده می شود. راه بیرون رفت از این چالش بزرگ چه می‌باشد.؟

۶ـ آیا چه فکر می کنید که یگانه راه حل این مشکلات جریمه نقدی می‌باشد یا خیر آیا برای متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد، یا خیر؟

۹ـ امسال چه تعداد عراده وسایط کهنه دود زا را جمع آوری شده است و با متخلیفین  چه گونه برخورد انجام شده است ؟

۱0ـ اذحام ترافیکی یکی از معضل های عمده در بزرگ شهر ها به شمار می رود. برای تنظیم تردد موترها و حل این معضل‌ها چه برنامه های روی دست ګرفته شده است؟

۱1ـ چه تعداد وسایط در شهر کابل رفت و آمد می کند و چرا برای موترهای باربری اوقات مشخص تعیین نمی شود؟

۱2ـ لوحه های رهنمایی شده در برخی از جاده های شهر غیر معیاری بوده در آن لوحه ادرس ها به صورت درست رهنمایی نشده است و در جای معین نصب نشده است در این قسمت تقصیر از کیست و چرا به صورت درست در این زمینه توجه نشده است.؟

۱3ـ دستاورد های عمده در طی یک و نیم سال حکومت امارت اسلامی چه است و چه برنامه های را در سال های آینده به منظور آوردن نظم در شهر کابل  مدنظر گرفته شده است ؟

۱4- چرا جواز های وسایط چک نمی شود موتر های بی اسناد روز به روز در حال افزایش است، اداره مربوطه تا چه اندازه ادای مسولیت نموده است؟

۱5- با موتر های بی اسناد بعضی ادارات دولتی چی تعامل دارید؟

۱6- مسولیت را که دارید از کدام موضوع زیاد رنج میبرید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *