اخبارافغانستان

رسیدگی به مشکلات مردم به گونه بهتر مسئولیت امارت اسلامی است

 

معاون نظارت و پالیسی ریاست عمومی اداره امور امارت اسلامی افغانستان در دومین روز ورکشاپ «پلان گذاری سالانه و تهیه گزارش مبتنی بر نتایج» که برای شماری از کارکنان ادارات دولتی برگزار شده است اشتراک نمود.

دومین روز ورکشاپ آموزشی دیروز دوشنبه (22 شعبان المعظم/14حوت) با تلاوت قرآن کریم آغاز شد؛ سپس مولوی محمد طاووس طارق، رئیس نظارت و ارزیابی اداره امور در سخنان مقدماتی خویش از اشتراک کارکنان ادارات قدردانی نموده و در مورد ورکشاپ معلومات ارائه کرد.

مولوی عبدالولی حقانی، معاون نظارت و پالیسی گفت که مسؤلیت امارت اسلامی است که خدمات بهتر را به مردم عرضه نماید و به همین اساس کاغذ پرانی از ادارات برچیده شده و برای مردم در امور اداری سهولت به میان آمده است.

آقای حقانی، از مسؤلین خواست که جهت خدمات بهتر، کارهای خویش را مطابق پلان و طرزالعمل انجام داده و فعالیت های خویش را با هماهنگی ادارات مربوط انجام دهند.

سپس بر اساس آجندا، ورکشاپ آموزشی برای کارکنان ادارات آغاز شد که در مورد فارمت پلان سالانه بر اساس نتیجه، گزارش ربعوار، گزارش سالانه، عمومی، تکمیل شده، زیر کار، آغاز نشده، به تاخیر افتاده، تعداد اوسط و تمام فعالیت های پلان شده، دست آوردها و اجراآت سه ماهه و در مورد شماری از بخش های مرتبط دیگر نیز معلومات ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *