اخبارافغانستان

مولوی عبدالسلام حنفی: تأمین امنیت سرتاسری و رفاه اجتماعی از تعهدات امارت اسلامی است

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا میگوید: تامین امنیت سرتاسری و رفاه اجتماعی از تعهدات امارت اسلامی افغانستان است.

ارگ درخبرنامه‌یی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی این گفته‌ها را در دیدار با مولوی گل محمد، والی ننگرهار، بیان کرده است.

در این دیدار، مولوی گل محمد، والی ننگرهار راجع به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و حکومتداری محلی در آن ولایت وهمچنان فعالیت‌ها و کارکردهای اداره محلی ننگرهار به معاون اداری ریاست الوزرا گزارش داد و گفت: مسئولان محلی امارت اسلامی در امر تامین امنیت، ارائه خدمات و حل مشکلات مردم همیشه در تلاش هستند.

والی ننگرهارهمچنان از رهبری امارت اسلامی خواست تا در زمینه تطبیق پروژه‌ها در بخش توسعه زراعتی در این ولایت توجه جدی کنند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا فعالیت‌ها و کارکردهای مسئولان محلی ننگرهاررا ستود و گفت: تامین امنیت سرتاسری و رفاه اجتماعی از تعهدات امارت اسلامی است و لازم است مسئولان محلی در این زمینه کوشا باشند.

معاون اداری ریاست الوزرا در پیوند با پیشنهادات ارائه شده از سوی والی ننگرهار، گفت: امارت اسلامی با در نظرداشت امکانات دست داشته در زمینه، رسیدگی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *