افغانستان

توزیع بیش از 12 میلیون تذکره برقی در کشور

اداره ملی احصائیه و معلومات از آغاز روند توزیع تذکره الکترونیکی در کشور تا کنون برای بیش ۱۲ میلیون و ۲۸۸ هزار تن از هم‌وطنان تذکره الکترونیکی توزیع نموده است که شامل  ۷ میلیون و ۱۰۸ هزار تذکره برای مردان و ۵ میلیون و ۱۸۰ هزار تذکره برای زنان می‌گردد. از مجموع تذکره‌های توزیع‌شده ۶میلیون و نزدیک به ۲۰۰ هزار آن از حاکمیت امارت اسلامی تا کنون در سراسر کشور توزیع شده است.

اداره ملی احصائیه و معلومات از آغاز روند توزیع تذکره الکترونیکی در کشور تا کنون برای بیش ۱۲ میلیون و ۲۸۸ هزار تن از هم‌وطنان تذکره الکترونیکی توزیع نموده است که شامل

۷ میلیون و ۱۰۸ هزار تذکره برای مردان و ۵ میلیون و ۱۸۰ هزار تذکره برای زنان می‌گردد. از مجموع تذکره‌های توزیع‌شده ۶میلیون و نزدیک به ۲۰۰ هزار آن از حاکمیت امارت اسلامی تا کنون در سراسر کشور توزیع شده است.

بیش‌ترین تذکره‌های توزیع‌شده در ولایت‌های‌. کابل ۵ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۵۲۴، هرات بیش از ۷۹۶ هزار، ننگرهار ۶۴۵ هزار و ۶۳۵، بلخ بیش از ۵۰۸ هزار و کندهار ۳۴۳ هزار بوده و متباقی در سایر ولایت‌ها برای متقاضیان توزیع گردیده است.

در حال حاضر به‎شمول کابل در سراسر کشور ۷۵ مرکز توزیع تذکره الکترونیکی، مراکز آسان خدمت و یک تیم سیار توزیع تذکره الکترونیکی فعال بوده و همه‌روزه به متقاضیان زن و مرد خدمات ارایه می‌نماید.

اداره ملی احصائیه و معلومات تلاش می‌نماید تا مراکز توزیع تذکره الکترونیکی را به سطح ولسوالی‌ها فعال نموده و برای هم‌وطنان سهولت‌های بیش‌تر را فراهم نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *