سخن انیس

نتیجه‌ی تجاوز، شکست است!

در جهان، متجاوزان زیادی بوده اند که با قدرت، اسلحه و وسایل پیشرفته‌ی خود بر کشورهای ضعیف، تجاوز کرده اند و با استفاده از اسلحه‌ی کشنده‌ی خود، ملت‌های مستضعف را به خاک و خون کشیده اند.

در جهان، متجاوزان زیادی بوده اند که با قدرت، اسلحه و وسایل پیشرفته‌ی خود بر کشورهای ضعیف، تجاوز کرده اند و با استفاده از اسلحه‌ی کشنده‌ی خود، ملت‌های مستضعف را به خاک و خون کشیده اند.

تنها در نیم‌قرن پسین، دو ابرقدرت جهانی در افغانستان، دو بار حمله‌ی نظامی کردند و با مدرن‌ترین اسلحه و وسایل، این ملک و ملت را زیر رگبار گرفتند و به خاک و خون کشیدند.

اما، این قدرت‌های متکبر در مقابل قدرت الهی و ایمان و شهامت مردم قهرمان افغانستان شکست خوردند و با دنیای ندامت و پشیمانی از این سرزمین فرار کردند.

ولی، متأسفانه این قدرت‌های شکست‌خورده هنوز از شکست‌های مفتضحانه و پی‌درپی خود پند نمی‌گیرند و بازهم در پی اشغالگری اند و همه‌روزه کشورها و ملت‌های ضعیف را پامال می‌نمایند.

من در حالی این مقاله را می نویسم که امریکا و اسرائیل در فلسطین و غزه جنایت می‌آفرینند و به قتل عام مسلمانان بی‌گناه، کودکان معصوم، زنان باعفت و کهن‌سالان مظلوم می‌پردازند.

دردا و دریغا که در مقابل این جنایت عظیم، اکثر کشورها خاموش اند و بدتر از همه، کشورهای اسلامی و خصوصاً ممالک عربی، مُهر مرگبار سکوت بر لب زده اند و قتل عام مسلمانان مظلوم غزه را به تماشا نشسته اند.

این کشورها نه تنها که خاموش استند، بلکه تن ذلت به معامله داده اند و این ملت مسلمان و مظلوم را از عقب خنجر می‌زنند.

در آخر باید گفت که؛ متجاوزین محکوم به شکست استند و این قدرت‌های اشغالگر، روزی میرسد که طعم تلخ شکست را بچشند و از کرده‌ی خود، اشک ندامت بریزند.

آمار بلند تلفات تروریستان صهیونیستی در این روزها

به درستی نشان می‌دهد که اسرائیل خونخوار و امریکای غدار در حال شکست استند و قسمی که از افغانستان فرار کرده اند، در غزه هم جز راه فرار، گزینه‌یی ندارند.

ملت مجاهد افغانستان، یکبار دیگر برای امریکا، اسرائیل و دیگر متجاوزان گوش‌زد می‌کنند که؛ هنوز سروقت است که دست از تجاوز و جنایت بردارند و به حملات وحشیانه‌ی خود نقطه‌ی پایان بگذارند.

در غیر آن، جز تلفات سنگین و شکست و رسوایی در جهان، سرنوشتی نخواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *