جهان

شهادت 6 فلسطینی در حمله پهپادی صهیونیست ها به شهر جنین

شهادت 6 فلسطینی در حمله پرسانه هاصبح یکشنبه از شهادت ۶ فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

 

شهادت 6 فلسطینی در حمله پرسانه هاصبح یکشنبه از شهادت ۶ فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش رسانه ها از الجزیره، یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی ۶ جوان فلسطینی را در ورودی جنوبی شهر جنین هدف قرار داد و آنها را به شهادت رساند.

این حمله در حالی صورت گرفته است که نظامیان صهیونیست بامداد یکشنبه به مناطقی در شمال کرانه باختری از جمله جنین و نابلس یورش بردند و با فلسطینیان  درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین بمب‌های دست ساز قوی را در مسیر نظامیان صهیونیست در جنین منفجر کردند که منجر به کشته یا زخمی شدن شماری از آنها شد.

منابع فلسطینی همچنین از تبادل آتش بین نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین در شهر جنین خبر دادند.

نظامیان صهیونیست به شهر نابلس نیز یورش بردند و با فلسطینیان در محله المعاجین درگیر شدند و نیروهای مقاومت فلسطین به مقابله با آنها پرداختند.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه نیز یورش بردند و با اهالی این منطقه نیز درگیر شدند.

این در حالی است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه به شدت ادامه دارد.

به گزارش رسانه ها ، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ ماه میزان برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم ماه قوس ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

 

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ قوس برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *