جهان

ادامه کشتار باشندگان غزه، شمار شهدا به مرز ۱۸ هزار تن رسید

اسرائیل با قساوت تمام به کشتار مردم غزه ادامه می دهد و جنگنده‌های این رژیم صبح دبروز کمپ های النصیرات، المغازی و الزوایده در مرکز شهر را بمباران کردند.

اسرائیل با قساوت تمام به کشتار مردم غزه ادامه می دهد و جنگنده‌های این رژیم صبح دبروز کمپ های النصیرات، المغازی و الزوایده در مرکز شهر را بمباران کردند.

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد. جنگنده‌های رژیم اسرائیل صبح دیروز کمپ های النصیرات، المغازی و الزوایده در مرکز غزه را بمباران کردند. یک منزل در نزدیکی فلکه «ابوجابر» در الزوایده نیز از سوی جنگنده‌های رژیم اسرائیل

بمباران شد. همچنین جنگنده های این رژیم مناطق التفاح و الشجاعیه در شرق شهر غزه و برخی مناطق شمال غزه را به شدت بمباران کردند.

همزمان،  کمپ جبالیا در شمال غزه نیز راکت باران شده است، همچنین قایق های جنگی اسرائیل به سمت ساحل شهر رفح آتش گشودند. رژیم صهیونیستی شرق خان یونس را گلوله باران کرد. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی محوطه شفاخانه اروپایی در شهر خان یونس را هدف راکت قرار داد.

شمار دقیق تلفات ناشی از حملات دیروز اشغالگران اسرائیلی معلوم نیست مگرشماری از افراد زخمی و اجساد غیر نظامیان به شفاخانه ها انتقال یاقته است

تنها در بمباران منزل خانواده «عبدالوهاب الشیخ» در خان یونس ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

این در حالی است که روز گذشته«اشرف القدره» سخنگوی وزارت صحت درغزه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتوبر به ۱۷ هزار و ۷۰۰ تن رسیده است.

وی همچنین شمار مجروحان تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه را هم ۴۸ هزار و ۷۸۰ تن اعلام کرده است.

باید گفت که امریکا با وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل به تقاضای جمعی مبنی بر آتش بس در غزه جواب رد داد و عملاً از کشتار مردم غزه بدست اسرائیل حمایت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *