سیاسی

خون بی‌گناهان  دست از دامان قاتلان برنمی‌دارد

ملت بی‌چاره و مظلوم افغانستان بیش از چهار دهه می‌شود که در امواج خون شنا می‌کنند و در آتش جنگ، بمباردمان‌های بی‌رحمانه و دسایس بیگانگان می‌سوزند.

احمد شاه

ملت بی‌چاره و مظلوم افغانستان بیش از چهار دهه می‌شود که در امواج خون شنا می‌کنند و در آتش جنگ، بمباردمان‌های بی‌رحمانه و دسایس بیگانگان می‌سوزند.

عصر چهارشنبه گذشته یکبار دیگر دشمنان دین و وطن، حمله‌ی ناجوان‌مردانه‌ای را در دروازه وزارت خارجه کشور انجام دادند که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از فرزندان کشور شد.

در این انفجار کارمندان ملکی و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع افغانستان، جام شهادت نوشیدند و شماری هم رهسپار شفاخانه‌ها شدند.

واضح است، در چنین جنایت‌ها، نیروهای نیابتی و مزدورانی دست دارند که می‌خواهند بر شکست باداران خود پرده بیفگنند و به‌نحوی نفوذ آنان را در افغانستان نشان بدهند.

اما با این اعمال بزدلانه وناجوان‌مردانه، کاروان‌های سیاهی به سرمنزل مقصود نخواهند رسید و آرمان‌های شوم شان نیز در این کشور تحقق پیدا نخواهند کرد.

تاریخ نشان می‌دهد که ملت مجاهد و شهیدپرور افغانستان، قسمی که تسلیم باداران این گروهک‌های مخرب نشده اند، تسلیم نیروهای نیابتی شان به‌هیچ‌صورت نمی‌شوند و هرفرد این ملت تا آخرین رمق حیات در مقابل دسیسه‌گران خواهند رزمید و تا نابودی کامل دشمن، به جهاد و مبارزات اسلامی خود ادامه خواهند داد.

برای ملت قهرمان افغانستان اسلام، آزادی، استقلال و عزت از همه چیز مهم‌تراند و خون این ملت باشرف، با ارزش‌های یادشده عجین شده است و این ملت مجاهد به جز نظام اسلامی و شریعت غرای محمدی (ص) دیگر هیچ‌گونه حکومت و حاکمیتی را در خاک خویش نمی‌پذیرند.

این ملت بزرگ در این راه از هیچ‌گونه قربانی دریغ نورزیده اند و در آینده نیز دریغ نخواهند ورزید.

بناءً تلاش‌های گروه‌های مخرب در اینجا سعی باطل خواهند بود و خواست‌ها و خواب‌های شان در این کشور با خون شان تعبیر خواهد شد.

از سوی دیگر خون بی‌گناهان، دست از دامان قاتلان بی‌رحم برنخواهند داشت و به زودترین فرصت، پنجه‌های عدل الهی، گریبان ظالمان را خواهند گرفت و مجرمان را به جزای اعمال شوم شان خواهند رساند.

همه می‌دانند که فعلاً در تمام افغانستان نظام کاملاً اسلامی برپاست، احکام الهی بدون کدام ترس و هراسی جاری می‌شود، هیچ‌کسی جرأت تبلیغ بی دینی را کرده نمی‌تواند، حتی یک سرباز خارجی در این کشور وجود ندارد، پس نمی‌دانم این خون‌آشامان با کدام دلیل و منطق، کشتن مردم افغانستان را جایز می‌دانند؟

چنین جنایت‌ها در کشوری کاملاً اسلامی مانند افغانستان، جز این‌که دسیسه‌های خارجی در پی داشته باشد، دیگر هیچ توجیهی را بر نمی‌تابد.

درآخر، روح شهدای کشور را شاد می‌خواهیم و برای زخمیان این حادثه‌ی غم‌انگیز، شفای عاجل و کامل از بارگاه الهی استدعا
می‌نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *