سخن انیس

دو میلیارد مسلمان در گرو ۸ میلیون صهیونیست

کشور اسرائیل  کوچک‌ترین کشور از لحاظ جغرافیا محسوب می‌شود که تنها در آن ۸ میلیون یهود زندگی می‌کنند.

کشور اسرائیل  کوچک‌ترین کشور از لحاظ جغرافیا محسوب می‌شود که تنها در آن ۸ میلیون یهود زندگی می‌کنند.

این کشور کوچک در بین ۲۲ کشور اسلامی قرار دارد که نفوس هرکدام این کشورها چندبرابر اسرائیل  می‌باشد.

اسرائیل  با این جغرافیای کوچک برای فعلا دو میلیارد مسلمان جهان را در گرو خود قرار داده و هر لحظه با بیانات تند و محکم کشورهای اسلامی را تهدید می‌کند.

فلسطین که در آن بیت‌المقدس قرار دارد و به‌عنوان اولین قبله‌ی مسلمانان شناخته می‌شود، تحت اشغال اسرائیل  قرار دارد و آنها هر روز ساکنان فلسطین و خصوصاٌ شهر غزه را تحت بی‌رحمانه‌ترین حملات زمینی و هوایی خویش قرار می‌دهند.

متاسفانه تمام کشورهای اسلامی مهر سکوت بر لب نهادند و هیچ‌کدام، بیانیه‌ی کار آ و موقف تند و مستحکم علیه اسرائیل  اتخاذ نکردند و فقط در فکر تامین منافع خویش هستند و از ترس اسرائیل  و امریکا، تکان خورده نمی‌توانند.

بیش‌تر از یک ماه است که اسرائیل  مردم عام فلسطین را به جرم مسلمان‌بودن، در خانه، شفاخانه، مدرسه و شهروبازار قتل عام می‌کنند و نزدیک به ۱۲ هزار نفر که تعداد زیادی آنان زنان و کودکان می‌باشند، به‌شهادت رسیده است اما در این میان هیچ‌ کشوری نیست که  صدای مردم فلسطین شود و جلو این جنایت‌کاران را بگیرد.

اسرائیل ، این کشور کوچک که در قلب کشورهای اسرامی قرار دارد، بدون هیچ ترس و هراسی به جنایت خود ادامه می‌دهد و هر روز توسط این جانی‌های عصر، کاروان شهدا و زخمی‌ها افزایش پیدا می‌کنند.

نمی‌دانم کشورهای اسلامی چرا اینقدر در خواب غفلت فرو رفته‌اند و چرا اینقدر بی‌احساس و بی‌عاطفه شده اند که برادران شان پیش چشمان شان مچاله می‌شوند و لی آنان فقط نظاره می‌کنند و اعلامیه‌های خشک‌وخالی صادر می‌کنند!؟

یهود سرسخت‌ترین دشمن اسلام بوده و اگر آن‌ها کوبیده نشوند، روزی سراغ کسانی خواهند آمدند که فقط قتل عام دیگران را نظاره می‌کردند.

ام‌روز متأسفانه تمام کشورهای اسلامی تقریبا در گرو اسرائیل  قرار گرفته و همه‌ی شان بجز یکی یا دوتا، از ترس اسرائیل  صدا بلند نمی‌توانند.

شرم و ننگ است برای نسل عمر فارق (رض) و سلطان صلاح‌الدین ایوبی که امروز با اینکه دو میلیارد اند اما از هشت میلیون هراس دارند.

بیایید کمی از غیرت و مردانگی کار بگیریم و از منافع شخصی خویش بخاطر اسلام بگذریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن