سخن انیس

وجدان‌ها چه وقت بیدار می‌شوند؟

نزدیک به یک ماه می‌شود که کشور فلسطین از سوی ارتش اسرائیل مورد شدیدترین حملات زمینی و آسمانی قرار گرفته و هزاران تن به  شکل وحشیانه زیر بمباردمان آنان به شهادت می‌رسند.

نزدیک به یک ماه می‌شود که کشور فلسطین از سوی ارتش اسرائیل مورد شدیدترین حملات زمینی و آسمانی قرار گرفته و هزاران تن به  شکل وحشیانه زیر بمباردمان آنان به شهادت می‌رسند.

به تازگی دشمن تروریست بعد از جنایت جنگی بر شفاخانه المعمدانی، اردوگاه جبالیا را هدف قرار داد.

اردوگاه جبالیا، جایی که بعد از این حمله‌ی خونبار‏‌، دست‌ها و پاهای قطع شده‏ در هر گوشه‌ای، از شهادت شمار زیادی زن و کودک خبر می‌داد.

در این حمله ناجوانمردانه که علیه منطقه پر ترددی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه انجام شد‏، طبق آمارهای اولیه دست کم 100 فلسطینی به شهادت رسیدند. این در حالی است که برخی منابع از زخمی شدن صدها تن  در این بمباران وحشیانه که با 6 بمب امریکایی انجام شد، خبر دادند. بنا بر این گزارش‌، ها وزن هر کدام از بمب‌ها به بیش از یک تن می‌رسید.

جای تعجب این‌جاست؛ در حالی که قتل عام با تمام معنی در فلسطین جریان دارد، کشورهای اسلامی به جز یکی یا دو تا، دیگر همه در گوش فیل خوابند و هیچ واکنشی مناسبی از خود نشان نمی‌دهند.

جنایات نابخشودنی صهیونیست‌ها میلیون‌ها تن را در سراسر جهان بیدار ساخت و همه برای همدردی با فلسطین مظاهره کردند و واکنش‌های تندی نشان دادند، اما زعمای کشورهای اسلامی که تمام قدرت‌ها و صلاحیت‌ها بر دستان شان استند، خاموش ماندند و از خود واکنش‌های موثری نشان نداند.

این درحالی است که بسیاری از کشورهای کفری به صراحت در پهلوی رژیم صهیونیست قرار گرفتند و از آن اعلام حمایت کردند.

برای سومین بار است که وزیرخارجه امریکا به اسراییل سفر می‌کند و با سران این کشور در مورد تحولات اخیر خاور میانه گفتگو می‌کند.

همچنان از جابجایی سربازان امریکایی در مناطق اشغالی فسلطین به وضوح پیداست که امریکا دارد به اسرائیل کمک می‌کند.

اما دردا دریغا؛ در این روزهای سخت و دشوار، فلسطین به تنهایی و بدون هیچ کدام اسلحه، به مبارزه پرداخته است.گویی کشورهای اسلامی دیگری در دنیا وجود ندارند و تنها فلسطین است که بار دفاع از بیت المقدس را به شانه های خود حمل می‌کند.

اگر در مقابل جنایات این رژیم خونخوار قد علم نشود، روزی خواهد رسید که جنایات این‌ها، دامن‌گیر تمام جهان اسلام شده و همه را خواهد بلعید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *