افغانستان

مولوی عبدالسلام حنفی: روحانیون، نقش مهم و مؤثری در ایجاد وحدت و اخوت مردم دارند

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با جمعی از علما و بزرگان فاریاب گفت: علما نقش بسیار مهم و مؤثری جهت مستحکم ساختن نظام اسلامی در کشور و ایجاد وحدت میان همه اقشار مردم دارند.

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با جمعی از علما و بزرگان فاریاب گفت: علما نقش بسیار مهم و مؤثری جهت مستحکم ساختن نظام اسلامی در کشور و ایجاد وحدت میان همه اقشار مردم دارند.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر این خبر گفته است که در این دیدار مخدوم مولوی محمد یونس، مولوی محمد محسن، مولوی شاه محمد حنفی و مولوی گل محمد امیری به نمایندگی از دیگران صحبت نمودند و از پیروزی نظام اسلامی،تأمین شدن امنیت سرتاسری در کشور و خدمت رسانی مسئولین محلی ابراز خرسندی کردند، افزودند:

کامیابی امارت اسلامی نه تنها افتخار مردم افغانستان است بلکه سبب خوشحالی تمامی مسلمانان جهان شد که این امر به اثر شهادت، شهامت، فداکاری و تلاش‌های خستگی ناپذیر مردم افغانستان به خصوص علمای متدین و مخلص میسر شده است.

آنها گفتند که محافظت و حمایت از این نظام بالای هر فرد کشور به خصوص علما لازم است و نباید به مغرضین اجازه تخریب این نظام داده شود.

علما و بزرگان ولایت فاریاب همچنان از رهبری امارت اسلامی درخواست کردند تا در قسمت تعلیم و تربیه، اعمار مدارس در مناطق دور دست و رسیدگی به وضعیت بازماندگان شهداء و مجاهدین این ولایت توجه جدی نمایند.

مولوی عبدالسلام حنفی گفت که در زمان اشغال، ملت افغانستان مشکلات زیادی را متقبل شده اند و به اثر تلاش‌ها و زحمات شان نظام امارت اسلامی را پیروز ساخته اند که این خود نعمت بزرگ الهی برای مردم عزیز ما است.

معاون ریاست الوزرا بیان داشت که علماء نقش بسیار مهم و مؤثری جهت مستحکم ساختن نظام اسلامی در کشور و ایجاد وحدت میان همه اقشار مردم دارند و از آنان خواست در تحکیم این نظام تلاش کنند.

مولوی عبدالسلام حنفی همچنان گفت که جهت رسیدگی و بهبود زندگی  بازماندگان شهدا و مجاهدین تلاش‌ها جریان دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *