سخن انیس

جهانیان باید صدای ملت افغانستان را بشنوند!

ملت افغانستان بعد از سپری کردن بحران‌های شدید و جنگ‌های طاقت‌فرسا و ویران‌گر امروز به یک حکومت کاملاً اسلامی و ملی دست یافته اند، آزادی و آرامی سراسری نصیب شان گردیده است.

ملت افغانستان بعد از سپری کردن بحران‌های شدید و جنگ‌های طاقت‌فرسا و ویران‌گر امروز به یک حکومت کاملاً اسلامی و ملی دست یافته اند، آزادی و آرامی سراسری نصیب شان گردیده است.

ملت افغانستان از جهان تقاضا دارند که با نظام کنونی افغانستان، روابط نیک برقرار کنند و این حکومت را حمایت نمایند تا برای آبادی، شکوفایی و ترقیات افغانستان نیز کارهای مثمری صورت گیرد.

جهان و جهانیان در بیست سال اشغال، رژیم جمهوریت را قاطعانه حمایت کردند و پول و امکانات فراوانی را در اختیار دست‌اندرکاران آن رژیم قرار دادند، اما در رژیم جمهوریت، بیشتر اشخاص مفسد و استفاده‌جو نقش داشتند و تمام امکانات را به نفع شخصی خود استفاده کردند و ملت بیچاره‌ی افغانستان را بیچاره‌تر ساختند.

حالا که افغانستان به یک حکومت پاک، مستقل و مقتدر که عدالت اجتماعی در آن تامین است، دست یافته است را باید به درستی حمایت کنند و تبلیغات زهراگینی که از آدرس حلقات مغرض و بدخواه افغانستان، مطرح می‌شوند را در باطله‌دانی بیندازند و به گفته‌ها و تقاضای ملت افغانستان، گوش فرا بدهند.

چون اصل و اساس هرحکومت، ملت است و حکومت بی‌ملت، بی‌بنیاد و متزلزل می‌باشد.

اداره سیگار و برخی نهادها و ادارات دیگری که به فرمایش امریکا و دشمنان زبون حرف می‌زنند و گزارش تهیه می‌کنند، حرف شان قابل شنیدن نیست و این نهادها بلندگویانی استعمار استند و از حیثیت و اعتباری برخوردار نمی‌باشند.

بناءً جهان و جهانیان باید صدای ملت افغانستان را بشنوند و به حرف ملتی که در داخل کشور استند و درد و رنج وطن را کشیده اند، گوش بدهند.

یک مشت فراری که حُب وطن در دل ندارند و در خارج از کشور به عیش‌و‌نوش می‌پردازند، منفور جامعه، ملت و حتی منفور جهانیان استند.

چون اعمال آنان در چندین‌دهه نشان داده است که حس وطن‌دوستی درآنان وجود ندارد و جز جنگ، غارت، خیانت، تعصب، تقلب و تباهی با چیز دیگری آشنا نیستند.

ازاین رو، دانسته می‌شود که غوغای آنان برای این است که؛  می‌خواهند دوباره در سفره‌ی قدرت شریک شوند و این بار حتی استخوان‌های ملت را هم ببلعند.

اما، جهان و خصوصاً ملت افغانستان آنان را به درستی می‌شناسند و از آنان برای همیشه نفرت دارند و حضور آنان در چوکات حکومت برای شان قابل تحمل نیست.

بناءً جهان و جهانیان باید به صدای ملت افغانستان گوش فرا دهند و تقاضای این ملت بزرگ را بپذیرند و به رسمیت‌شناحتن امارت اسلامی را که حکومت دلخواه ملت رنجدیده‌ی افغانستان است در اولویت کاری شان، قرار بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *