افغانستان

مولوی عبدالکبیر خواستار دوام کمک‌ها‌ به مهاجرین شد

معاون سیاسی و کفیل  ریاست الوزراء در دیدار با معین وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان خواستار دوام کمک نهاد های داخلی و خارجی به مهاجرین افغان شد.

معاون سیاسی و کفیل  ریاست الوزراء در دیدار با معین وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان خواستار دوام کمک نهاد های داخلی و خارجی به مهاجرین افغان شد. دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء دیروز با نشر این خبر نگاشته است: مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا با مولوی محمد ارسلا خروتی معین وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان دیداری کاری کرد.

در این دیدار معین وزارت امور مهاجرین  در مورد فعالیت ها، دست‌آوردها و برنامه  های وزارت متذکره به معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا معلومات داد.

وی افزود که با حاکمیت امارت اسلامی شمار عودت کنندگان به کشور بیشتر شده است و همه روزه صدها تن دوباره به وطن بازگشت می کنند و به منظور ایجاد سهولت برای آنان وزارت مربوط موافقتنامه های همکاری را با نهادهای مختلف به منظور کمک و معاونت با مهاجرین، امضا کرده است.

مولوی عبدالکبیر گفت: امارت اسلامی تلاش می کند  تا زمینه زندگی آرام و مرفه را برای همه افغانان در کشور فراهم نماید. موصوف از تمام نهادهای داخلی و خارجی تشکر کرد که در شرایط دشوار به افغان ها کمک می‌کنند و خواستار دوام کمک آنها به مهاجرین افغان گردید.

معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا همچنان به منظور بهبود امور وزارت متذکره، به مولوی خروتی هدایات و توصیه های لازم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *