افغانستان

از هفتمین سالگرد شهادت امیرالمومنین ملا اختر محمد منصور «تقبله الله»  در هرات گرامیداشت شد

از هفتمین سالگرد شهادت امیرالمومنین ملا اختر محمد منصور  با اشتراک مسئولان محلی، فرهنگیان، بزرگان قومی، و حضورگسترده ی مردم درهرات برگزارشد.

از هفتمین سالگرد شهادت امیرالمومنین ملا اختر محمد منصور  با اشتراک مسئولان محلی، فرهنگیان، بزرگان قومی، و حضورگسترده ی مردم درهرات برگزارشد.

مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات وفرهنگ هرات در این محفل گفت: اکنون زمان جهاد اقتصادی است و دیگر مردم از جنگ خسته شده و هیچگاه نمی خواهند که صدای تفنگ و انفجار را بشنوند ما از تفنگ زمانی استفاده می کنیم که کسی چشم بد به این سرزمین داشته باشد.

مولانا حقانی در ادامه سخنانش بیان داشت: امریکا با حضور خود در افغانستان ۲۰ سال به جز آسیب رساندن به این کشور، چیز دیگر را به جا نگذاشت .

رئیس اطلاعات وفرهنگ هرات در این برنامه همچنان از کسانی که به خارج از کشور رفته اند خواست تا به کشور بر گردند و در صلح و آرامش در خاک شان زندگی کنند.

مولوی عبدالله امینی رئیس معارف هرات  نظام کنونی را ثمره ی خون شهدا دانسته وبیان داشت که اهداف شهدا بر آورده خواهد شد. همچنان سخنرانان در این محفل از رهبر پیشین امارت اسلامی شهید ملااخترمحمد منصور به عنوان شخص وطن دوست، شجاع ، غازی وقهرمان یاد کردند ، که در دوره ی اشغال ، برعلیه بیگانه گان واشغال گران تا آخرین لحظات زندگی اش، جنگید و درنهایت جام شهادت نوشید.

ملااخترمحمد منصور، رهبرپیشین امارت اسلامی افغانستان ، هفت سال پیش در اول جوزا، درحمله  هوایی امریکا  به شهادت رسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *