اجتماعی

اهمیت بالابردن سطح آگاهی و فراگیری مهارت

بالا بردن سطح آگاهی و فراگیری مهارت های لازم در هر مسلک و رشته‌ی می تواند روی بهتر شدن کسب و کار افراد اثر مثبت داشته باشد.از این رو نیاز است که به هدف بهبود کسب وکار سطح آگاهی خود را از طریق مطالعه بالا ببریم و مهارت های لازم را فراگیریم.

عبدالحلیم باخرد

بالا بردن سطح آگاهی و فراگیری مهارت های لازم در هر مسلک و رشته‌ی می تواند روی بهتر شدن کسب و کار افراد اثر مثبت داشته باشد.از این رو نیاز است که به هدف بهبود کسب وکار سطح آگاهی خود را از طریق مطالعه بالا ببریم و مهارت های لازم را فراگیریم. توجه به خواست مشتریان و عملی ساختن فرمایشات آنها در طراحی های اجناس و اشیای  مورد نیاز سبب می‌گردد تعدادی زیادی از مشتریان را بخود جذب نماییم و اعتبار خود را در بازار کار بیشتر سازیم. این می‌تواند در زمینه بهتر شدن و رونق گرفتن کسب وکار ها اثر گذار باشد. یعنی، یک نجار در ساختن اشیای مورد نیاز مشتریان خویش مانند الماری، چوکی، میز، دروازه و تخت… فرمایشات آنها را در طراحی آن در نظر بگیرد تا رضایت مشتریان خویش را بدست آورد که با این کار اعتبار وی دربازار بیشتر خواهد شد در نتیجه کسب و کار وی رونق بهتری خواهد گرفت.  در پهلوی بلند بردن سطح آگاهی و فراگیری مهارت، رضایت مشتریان نیز می‌تواند روی بهتر شدن کار ها اثر گذار باشد.

بهبود کسب و کار نیاز به این دارد که افراد کاسب به وسایل و لوازم بهتری دسترسی داشته باشند تا بتوانند بگونه ای بهتر کار خود را انجام دهند. یعنی، وسایل و لوازم می‌تواند در سرعت بخشیدن کار و بهترشدن آن کمک کند. افزون براین، داشتن سرمایه یکی دیگری از راه های است که می تواند در بهبود کسب و کار اثر مثبتی را داشته باشد. یعنی، کاسب با داشتن سرمایه ای بیشتر می‌تواند با استفاده از آن کسب وکار خود را بیشتر رونق بخشد. داشتن سرمایه باعث می‌گردد تا کاسب بتواند موادخام مورد نیاز خویش را قبلاً تهیه نماید و همین طور جای مناسب را برای کارگاه به کرایه بگیرد، بهترین کارگران را بگار بگیرد دراسرع وقت کار خود را تمام نمایند. شریک شدن چند نفر کاسب در ایجاد کارگاه می تواند راه دیگری برای بهتر شدن کسب و کار باشد، نظریات آنها در مورد چگونگی پبشبرد کار می‌تواند روی بهبود کار اثر بهتری بگذارد، زیرا مشوره، ارائه نظرو شریک ساختن تجارب با یکدیگر می تواند آنها را در راه رسیدن به مؤفقیت کمک کند، آنها به آسانی خواهند توانست وسایل مورد نیاز خویش را در کارگاه به آسانی تهیه بدارند و کارگران بهتری را به کار استخدام نمایند همه این ها می تواند مؤثریت خود را روی بهبود کسب و کار آنها داشته باشد.

بلند بردن سطح آگاهی در مورد مسلک می‌تواند باعث آن گردد افراد مسلکی بخوبی بتوانند در مسلک خویش بصورت بهتر نظر بدهند و با داشتن معلومات در باره مسلک خود  به کار فرما بگونه ای بهتر مشوره دهند و پیشنهادات بهتری را به هدف بهبود کار با کار فرما شریک سازند. همین گونه، آنها با داشتن آگاهی در مورد مسلک خویش بخوبی می توانند به مشتری معلومات دهند و آنها را قانع سازند. داشتن مهارت های لازم برای یک کاسب و افراد مسلکی در مورد مسلک و کسب و کار به آنها این توانایی را

می‌بخشند تا آنها کار خود را به بهترین وجه انجام دهند که این می تواند هم رضایت کار فرما و هم مشتری را در پی داشته باشد، رضایت آنها می‌تواند در بهبود بازار کسب و کار اثر خوبی را داشته باشد و به اعتبار آنها در نزد مشتریان و کار فرما بی افزاید. در نتیجه این می‌تواند سبب آن گردد افراد کاسب امتیازات بیشتری از کار فرما بگیرند.

بردن سطح آگاهی،فراگیری مهارت های لازم در یک مسلک یا رشته از طریق کسب تجربه و مطالعه می‌تواند یک عامل مهم و ممد در راستای بهبود کسب و کار بحساب آید. ایجاد تغییرات در نحوه ای طراحی ها  و استفاده از وسایل بهتر نیز می تواند در بهترشدن کیفیت کار و تسریع روند تولید، کار ساز باشد که این می تواند روی بهبود وضعیت کسب وکار در بازار اثر مثبت بگذارد و باعث گردد تا کاسب بتواند در بازار با هم مسلکان خویش بگونه‌ای بهتر رقابت کند و در بازار کار، یکه تاز باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *