اخبارافغانستان

معاون یوناما: جامعه جهانی متعهد به ادامه کمک‌های بشر دوستانه با مردم افغانستان اند

معاون یوناما در دیدار با معاون اداری ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان از ادامه کمک‌های بشر دوستانه جامعه جهانی برای مردم افغانستان سخن گفت.ارگ درخبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا با اندریکا راتوت، معاون نماینده خاص سازمان ملل متحد برای افغانستان دیدار کرده است.

در این دیدار، اندریکا راتوت، معاون یوناما از برنامه ریزی های امارت اسلامی در امر توزیع کمک‌های بشردوستانه برای نیازمندان در افغانستان به خصوص زلزله‌زدگان هرات و برگشت‌کننده، ازامنیت سرتاسری و منع قاچاق، تجارت و استعمال مواد مخدر و محو فساد اداری استقبال کرد.

او افزود: کمک‌های بشردوستانه جامعه جهانی برای مردم افغانستان ادامه خواهد داشت و از مسوولان امارت اسلامی افغانستان خواست تا در زمینه رسانیدن این کمک‌ها به نیازمندان همکاری کنند.

معاون نماینده خاص سازمان ملل متحد برای افغانستان هم‌چنان بیان کرد که اخراج اجباری مهاجران از سوی کشورهای همسایه برخلاف قوانین بین‌المللی مهاجرت است.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا در این دیدار از کمک‌های بشری جامعه بین‌المللی برای مردم افغانستان قدردانی کرد و گفت که مسوولان امارت اسلامی افغانستان درروند کمک رسانی بشردوستانه برای مستحقین با سازمان‌های بین المللی و نهادهای کمک‌رسان همکار هستند.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان افزود که روند اخراج اجباری مهاجران افغان از کشور های همسایه برخلاف معیارهای جهانی صورت می‌گیرد که باید متوقف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *