اخبارافغانستان

نشستِ هماهنگی رسانه‌ها و خبرنگاران غور با ریاست اطلاعات وفرهنگ بر گزار گردید

 

صبح دیروز نشستِ هماهنگی مسئولین رسانه‌های دولتی و خصوصی و خبرنگاران غور تحت ریاست الحاج مولوی عبدالحی زعیم رئیس اطلاعات و فرهنگ آن ولایت با اشتراک مسئولان رسانه‌ها و خبرنگاران آن ولایت برگزار و مطابق به اجنداء بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس اطلاعات وفرهنگ در صحبت‌های مقدماتی خود روی ارزش‌ رسانه‌ها و کار رسانه‌‌یی صحبت نمود و از تمام مسئولین رسانه‌ها و خبرنگاران خواست، تا در قسمت نشرات و فعالیت‌های شان بیشتر تلاش کنند، تا دست‌آوردها و هم‌چنان چالش‌های ملت مطابق به اصول رسانه‌ای انعکاس داده شود.

در این نشست هم‌چنان روی فعالیت‌ نمایندگی‌ها نهادهای حامی رسانه‌ها و خبرنگاران در ولایت بحث و تبادل نظر شد و فیصله گردید؛ تا نماینده‌های این نهادها فعالیت‌های شان را در بخش برگزاری برنامه‌های ارتقای ظرفیت خبرنگاران و مسئولین رسانه‌ها با هماهنگی ریاست اطلاعات وفرهنگ گسترش دهند.

استاد غلام ربانی هدف‌مند مسئول کمیته‌ی مصؤنیت خبرنگاران در غور و تیمورشاه احمد مسئول اتحادیه ژورنالیستان افغانستان کارکردهای نهادها حامی خبرنگاران را بیان نمودند و اطمينان دادند که تلاش می‌کنند، تا در هماهنگی با دفاتر مرکزی شان برنامه‌های ارتقای ظرفیت را برای خبرنگاران و مسئولین رسانه‌ها در سطح ولایت غور برگزار کنند.

از سوی هم گل احمد خسرو و عبدالکریم مسلم‌یار دوتن از خبرنگاران ولایت غور برگزاری چنین نشست‌های را بخاطر حمایت از رسانه‌ها و کار رسانه‌‌یی مهم دانسته، می‌گویند: برگزار این نشست‌ها می‌تواند، زمینه‌ی هماهنگی‌های بیشتری را در بین اداره محلی و رسانه‌ها ایجاد کند و از جانب هم زمینه اطلاع رسانی به موقع و دقیق را بیشتر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *