افغانستان

غزه در آتش و خون

آب، برق و انترنت قطع گردیده تا دشمن با دست باز، به وحشی‌گری خود بپردازد حملات تروریستی امریکا و اسرائیل بر غزه ادامه دارد مقاومــت مجاهـدین فلسطین نیـز شگفـت‌انگیـز اســت

آب، برق و انترنت قطع گردیده تا دشمن با دست باز، به وحشی‌گری خود بپردازد

حملات تروریستی امریکا و اسرائیل بر غزه ادامه دارد

مقاومــت مجاهـدین فلسطین نیـز شگفـت‌انگیـز اســت

امروز بیست و سومین  روز است که بمباردمان اسرائیل بر نوارغزه به شکل وحشیانه‌یی ادامه دارد که هدف اصلی شان را کشتار زنان، سالخوردگان و کودکان تشکیل میدهد.

برق، آب و انترنت قطع گردیده و اسرائیل با این کار خود، ماشین کشتار جمعی خود را به چرخش درآورده است.

شنبه‌شب که اسرائیل حملات زمینی را شروع کرد، از طرف مجاهدین فلسطین به عقب رانده شد و تعداد زیادی عساکر اسرائیلی کشته شدند و یک تعداد هم زنده اسیرگردیدند.

از جانب دیگر؛ در این کشتارهای بی‌رحمانه‌ی اسرائیل، امریکا با بسیار بی‌چشمی،آن را تقویه و کمک  می‌کند و عملاً، عساکر امریکایی در جنگ اشتراک دارند.

در همین حال ارتش اسرائیل اعلام کرد در حملات هوایی شب گذشته به نوار غزه، ۱۵۰ مکان زیرزمینی متعلق به حماس را هدف قرار داده است.

همچنان وزارت صحت فلسطین از شهادت ۷۷۰۳ شهروند فلسطینی از هفتم اکتبر (۱۵میزان) تاکنون در نوار غزه در اثر بمباران وحشیانه و بدون توقف رژیم سفاک صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که ۷۰ درصد شهدای فلسطینی زنان، کودکان و سالخوردگان هستند.

به گزارش انیس به نقل از منابع خبری فلسطینی، وزارت صحت فلسطین گفت که ۳۵۹۵ نفر از شهدا کودک هستند و رژیم صهیونیستی از آغاز تجاوزگری نظامی خود علیه نوار غزه ۸۲۵ مورد کشتار مرتکب شده است.

وزارت صحت فلسطین همچنین از افزایش شمار زخمی ها خبر داد و اعلام کرد : ۱۹ هزار و هفتصد و سی و چهار نفر تاکنون در اثر بمباران های شدید غزه توسط بمب افکن های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند و شمار زیادی همچنان زیر    آوار هستند.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند. شرایط مردم غزه آنقدر وخیم است که حتی شبکه آمریکایی NBC نیز صبح روز (شنبه) به نقل از تیم خبری خود گزارش داد که وضعیت ساکنان غزه در زیر حملات بی امان و همه جانبه رژیم صهیونیستی اسفبار و وحشتناک است.

این شبکه امریکایی به نقل از خبرنگاران مستقر خود در غزه اعلام کرد: وضع بسیار سخت و خطرناکی را تجربه می‌کنیم. در معرض بمباران بسیار سنگین هوایی و حملات خمپاره‌ای (صهیونیست ها) قرار داریم. مردم به هر اندازه بتوانند کشته‌ها و مجروحان خود را منتقل می‌کنند، اما آمبولانس‌ها قادر به خروج از مکان خود نیستند.

جنبش حماس نیز به تازگی اعلام کرد که با تمام قدرت در برابر حمله‌های زمینی اسرائیل می‌جنگیم

حماس روز شنبه اعلام کرده که آماده است با تمام قدرت در برابر حمله‌های زمینی نیروهای اسرائیل بجنگد.

حماس که اکنون اداره غزه را به عهده دارد، گفته است که پس از آغاز حمله‌های زمینی اسرائیل بر غزه، نیروهایش با نظامیان اسرائیلی درگیر شده‌اند.

این در حالی‌ست که یکی از سخنگویان نظامیان اسرائیلی ناوقت روز جمعه گفته است که افزون بر حمله‌های هوایی اسرائیل بر غزه، عملیات‌های زمینی نیز در حال گسترش است.

او افزوده است که تونل و دیگر زیرساخت‌ها در غزه در حمله‌های هوایی اسرائیل هدف قرار داده شدند.

بربنیاد گفته‌های مسئولان در جمعیت هلال احمر فلسطین، خدمات انترنت و تلفنی روز شنبه برای دوزاده ساعت قطع بوده است.

در سوی دیگر، مجمع عمومی سازمان ملل جمعه شب با تصویب یک قطع‌نامه خواستار آتش‌بس فوری و حفاظت از غیرنظامیان در غزه شد.

پیش‌نویس این قطع‌نامه که از سوی اردن پیشنهاد شده بود، با ۱۲۰ رأی موافق، ۱۴ رأی مخالف و ۴۵ رأی ممتنع به تصویب رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *