سیاسی

راکت‌های حماس، خواب از چشم اسرائیل ربوده است

اسرائیل اگرچه دارای اسلحه‌ی پیشرفته و وسایل مدرن جهانی است، اما مجاهدین فلسطین نیز به اسلحه‌، راکت‌ و موشک هایی دست یافته اند که یهودان اسرائیل دیگر نمی‌توانند آرام بخوابند و عیش‌ونوش کنند.

اسرائیل اگرچه دارای اسلحه‌ی پیشرفته و وسایل مدرن جهانی است، اما مجاهدین فلسطین نیز به اسلحه‌، راکت‌ و موشک هایی دست یافته اند که یهودان اسرائیل دیگر نمی‌توانند آرام بخوابند و عیش‌ونوش کنند.

در این روزها حماس و مجاهدین فلسطین با حملات متقابل خود، توانستند اهداف مطلوبی را در قلب اسرائیل بکوبند و نقاط مهم و استراتیژی را آماج قرار بدهند.

حالا دیگر خواب از چشم اسرائیل پریده است و این ظالمان متحجر نمی‌توانند به آرامی زندگی کنند و آنچه‌که دلخواه شان باشد انجام بدهند.

اهدافی که در این روزها توسط مجاهدین فلسطین آماج قرار گرفتند، نشان میدهد که مجاهدین با گذشت هر روز قوت و توانایی پیدا می‌کنند و دشمن را می‌توانند در سرزمین‌های اشغالی و حتی در بطن اسرائیل به چالش بکشند.

بدون شک، ملتی که شهادت دارد، اسارت دارد.

اگرچه ملت فلسطین، نسبت به اسرائیل تلفات بیشتر دارند و لحظه‌به‌لحظه زن و مرد و پیر و جوان جام شهادت می‌نوشند و با بم‌های سنگین اسرائیلی خردوخمیر می‌شوند.

اما ایمان و اراده‌ی قوی این ملت، نشان میدهد که فلسطینی‌ها آخرالامر برنده‌ی میدان استند و روزی می‌رسد که بیت المقدس را فتح و سرزمین‌های اشغالی را از چنگال کثیف صهیونیست آزاد سازند.

جهاد و فداکاری ملت قهرمان افغانستان؛ الگوی خوبی برای ملت‌هایی است که در بند و زنجیر کشورهای مستکبر و متجاوز کشیده شده اند.

ملت مجاهد فلسطین، یکی از ملت‌هایی است که از جهاد افغانستان نمونه‌برداری کرده اند و جهاد و فداکاری مجاهدین افغانستان را برای خود الگو و سرمشق قرار داده اند.

ملت قهرمان افغانستان در نیم قرن اخیر توانستند روس و امریکا را شکست بدهند و افغانستان را آزاد سازند و مجاهدین فلسطین هم دور نخواهدبود که اسرائیل خون‌آشام را به شکست مواجه سازند و فتح بیت المقدس و سرزمین‌های اشغال‌شده را رقم بزنند.

می گویند:

سال نیکو از بهارش پیداست.

جهاد و مقاومت مجاهدین فلسطین از ابتدا نشان میداد که این ملت به پای هیچ‌گونه ظلم و تحجر سر نمی‌گذارند و تا پای جان برای آزادی سرزمین‌های خود و قبله‌ی نخستین مسلمانان می‌رزمند.

جهاد بی‌نظیر این ملت در این روزها، امیدهای زیادی را در دل مسلمانان جهان زنده کرده است و مقاومت و فداکاری آنان، بیانگر آینده‌ی درخشان فلسطین و فردای بهتر امت اسلامی است.

الحمدلله مجاهدین در فلسطین درخت جهاد و مبارزه با خون مطهر آن ملت قهرمان آبیاری می‌شود و به بار می‌نشیند.

زود خواهد بود که روزگار اسرائیل را بدتر ازاین خواهیم دید، طناب قدرت، خشونت و جنایت آن، قطع خواهد شد و از بام کبر و غرور، بر حضیض ذلت و رسوایی خواهد افتاد.

ان‌شا‌ءالله العظیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *