افغانستان

کار ساخت شاهراه بامیان- غور به زودی آغاز می‌شود

سرپرست وزارت فواید عامه در سفر به بامیان، ازتلاش ها برای آغاز کار ساخت شاهراه بامیان- غور خبرداد.

سرپرست وزارت فواید عامه در سفر به بامیان، ازتلاش ها برای آغاز کار ساخت شاهراه بامیان- غور خبرداد.

ملا محمد عیسی ثانی، سرپرست وزارت فواید عامه کشور در رأس هیئتی دیروزجمعه به بامیان سفر کرد و در دیدار با والی  بامیان وبازدید از شاهراه بامیان_ غور وعده سپرد که کار بازسازی این شاهراه به زودی آغاز خواهد شد.

مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان خواستار بازسازی و پخته کاری سرک‌های تخریب شده در مرکز و ولسوالی‌های بامیان  نیزشد و گفت: شاهراه بامیان -غور- دایکندی در اثر عبور و مرور وسایط نقلیه سبک و سنگین تخریب شده است که باید هرچه سریع‌تر از سوی وزارت فواید عامه کشور ترمیم و بازسازی شود زیرا که مردم در مشقت بسیاری به سر می برند.

سرپرست وزارت فواید عامه به همراه والی بامیان، مولوی دولت شاه دین دوست والی غور، از شاهراه بامیان_غور«مسیر های نورکه، کوتل بکک و سری کنک ولسوالی یکاولنگ نمبر۱» دیدن کرد.

وی از ترمیم و بازسازی شاهراه بامیان_ غور در آینده نزدیک خبر داد وگفت” وزارت فواید عامه تلاش می‌کند تا به زودترین فرصت شاهراه بامیان_غور که از مسیرهای نورکه، کوتل بکک و سری کنک ولسوالی یکاولنگ نمبر۱ میگذرد را ترمیم و بازسازی کند.

گفتنی است کار ترمیم و بازسازی مسیر نورکه از مرکز ولسوالی یکاولنگ نمبر۱ الی ساحه سرماقُل «دشت قلعه» به مساحت ۵۰ کیلومتر به زودی از سوی وزارت فواید عامه آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *