جهان

ترس تل‌آویو از سفر صهیونیست‌ها به کشورهای اسلامی و عربی

رژیم صهیونیستی که متوجه خشم امت اسلامی از جنایات این رژیم سفاک در غزه شده است، به اسرائیلی‌ها درباره سفر و اقامت در کشورهای اسلامی و عربی هشدار داد.

رژیم صهیونیستی که متوجه خشم امت اسلامی از جنایات این رژیم سفاک در غزه شده است، به اسرائیلی‌ها درباره سفر و اقامت در کشورهای اسلامی و عربی هشدار داد. به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، آژانس امنیتی، دفتر نخست وزیر و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه مشترکی از افزایش درجه هشدار سفر به مصر (از جمله صحرای سینا) و اردن به «چهار» خبر داد و از همه اسرائیلی ها خواست تا هرچه سریع تر این کشورها را ترک کنند.

بیانیه مشترک دستگاه امنیتی و کابینه رژیم صهیونیستی، درجه هشدار برای سفر به مغرب را «سه» اعلام کرد و از اسرائیلی ها خواست تا از سفر غیرضروری به این کشور خودداری کنند. دستگاه امنیتی و کابینه رژیم صهیونیستی از خشم مردم کشورهای عربی و اسلامی از حملات هوایی ارتش این رژیم علیه غزه خبر داد و نوشت: خصومت با اسرائیل و نمادهای یهودی در کشورهای عربی در غرب آسیا افزایش یافته است. در بیانیه مشترک دستگاه امنیتی و کابینه رژیم صهیونیستی همچنین از اسرائیلی ها خواسته شده تا از اقامت در همه کشورهای عرب و غیرعرب در منطقه آسیای غربی از جمله ترکیه، مصر، امارات متحده عربی، اردن، بحرین و مغرب خودداری کنند.

این بیانیه به صهیونیست ها توصیه کرد همچنین از سفر به کشورهای اسلامی مثل مالیزیا، بنگلادش، اندونزیا و مالدیو نیز خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *