افغانستان

دیدار سرپرست وزارت خارجه با نماینده ویژه مالیزیا در امور افغانستان

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه از دیدار سرپرست این وزارت با نماینده ویژه وزارت خارجه کشور مالزی خبرداده و گفته است که دو طرف روی توسعه روابط اقتصادی و سیاسی گفتگو کرده اند.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه از دیدار سرپرست این وزارت با نماینده ویژه وزارت خارجه کشور مالزی خبرداده و گفته است که دو طرف روی توسعه روابط اقتصادی و سیاسی گفتگو کرده اند. حافظ ضیاء احمد تکل، معاون سخنگوی  وزارت امور خارجه دیروز (سه شنبه 14 سنبله) در صفحه کاربری ایکس‌اش از دیدار مولوی امیرخان متقی، سرپرست این وزارت با احمد اعظم عبدالرحمن، نماینده ویژه وزارت خارجه کشور مالزی خبرداده و گفته است که دو طرف روی روابط اقتصادی و سیاسی گفتگو کردند.

وی گفته است که نماینده ویژه مالزی در جریان این دیدار از «وضعیت امنیتی افغانستان ابراز خوشحالی کرده و افزوده که با پیام ویژه وزیر امور خارجه مالزی به افغانستان آمده‌ام، امیدوارم بر اساس این پیام روابط دو کشور بیش از پیش توسعه یابد».

نماینده ویژه مالزی تاکید کرده است: من امیدوارم که روابط و همکاری‌ها را از کابل منتقل کنم.

مولوی امیر خان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه در این دیدار ابراز امیدواری کرده که روابط بین دو کشور توسعه یابد.

متقی افزوده: پیام وزیر خارجه شما برای ما بسیار مهم است و معتقدم در تقویت روابط دو کشور مفید واقع می‌شود.

سرپرست وزارت خارجه همچنین تاکید کرده که فرصت های خوبی برای تاجران دو کشور  و سرمایه گذاری در افغانستان وجود دارد که باید از این فرصت‌های سود آور استفاده شود.

این در حالی است که روابط امارت اسلامی با اکثر کشورهای جهان به‌خصوص کشورهای اسلامی تا حدی بهتر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *