سخن انیس

حجاب؛ عزت و عظمت می‌بخشد

حجاب برای زنان عزت و عظمت می‌بخشد و از هرگونه تهدیدات و خطرات، مصون می‌گرداند و حفاظت می‌نماید.

حجاب برای زنان عزت و عظمت می‌بخشد و از هرگونه تهدیدات و خطرات، مصون می‌گرداند و حفاظت می‌نماید.

زنان مسلمان و متدین باید حجاب را در اولویت قرار دهند و در دهان کسانی که بر ضد حجاب اسلامی و شرعی تبلیغات می‌کنند، مشت رد بکوبند.

زنان مومن و متدین از بدو اسلام عزیز گرفته تا امروز در مقابل توطیه‌ها و تبلیغات دشمنان ایستادگی کرده اند و به ذلتِ بی‌حجابی و بی‌حیایی تن نداده اند.

اسلام عزیز این‌گونه زن‌های باعزت و باحجاب زیادی را در آغوش خود پرورش داده است و آنان هریک سرتاج حجاب و حیا در جهان استند و هر کدام چون ستاره‌ی درخشان در سپهر تاریخ اسلام و انسانیت درخشیده اند و می‌درخشند.

در افغانستان در دوره‌‌های تجاوز و اشغال، اکثر زنان و دختران در کنار مجاهدین ایستاد شدند و در مقابل اشغال و تبلیغات ضد اسلامی، مبارزه جانانه نمودند.

اگرچه یک‌عده‌ی اندک به دستور امریکا و غرب با حجاب مخالفت می‌کردند و دست به اعتراض می زدند، اما در مقابل آنان، هزاران زن و دختر باحیا از حجاب اسلامی دفاع می‌نمودند و اقدامات ضد اسلامی و ضد شرعی آنان را شدیداً تقبیح و مذمّت می‌کردند.

حالا هم تنها یک‌مشت زنان و دخترانی مخالف حجاب اسلامی استند که پیوسته از سفره‌ی امریکا، غرب و جهان نان می‌خورند و به فرمان بیگانگان در آسیاب دشمنان اسلام و افغانستان آب می‌ریزند.

اما به قاطعیت گفته می‌توانیم که تعداد مخالفان حجاب در افغانستان اندک استند و تبلیغات منفی شان کارا نخواهد بود.

چون اکثر زنان و دختران این سرزمین علم و دانش اسلامی دارند و از علمای کشور مسایل دینی و فضیلت حجاب و عفت را شنیده اند و آگاهی کامل دارند.

تنها یک‌مشت فریب‌خوردگان و یا زنانی استند که می‌خواهند برای خود راهِ رفتن به کشور خارج و غرب را باز کنند؛ دست به تبلیغات می‌زنند و رسانه‌های مغرض نیز برای انعکاس آن تبلیغات منفی و بی‌اساس، تلاش می‌ورزند.

ورنه ملت افغانستان؛ ملت مجاهد و شهیدپرور استند، از حجاب اسلامی و شرعی از دل و جان حمایت می‌کنند و هیچ‌گاه آماده نیستند که فرزندان شان از چوکات شریعت بیرون شوند و در ضد حجاب اسلامی و شرعی قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *