افغانستان

مولوی عبدالکبیر : اکنون وقت آبادی کشور است، همه باید در آبادی آن سهم بگیریم

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با والی، معاون والی و رؤسای تمام ادارات ولایت لوگر گفت: اکنون وقت آبادی کشور است و همه باید در آبادی آن سهم بگیریم.

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با والی، معاون والی و رؤسای تمام ادارات ولایت لوگر گفت: اکنون وقت آبادی کشور است و همه باید در آبادی آن سهم بگیریم.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا دیروز با نشر این خبر گفته است ، مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا با والی، معاون والی و تمام  رؤسای ادارات ولایت  لوگر دیدار نمود.در این دیدار مولوی قدرت الله امینی والی لوگر، گفت که برای نظام اسلامی در کشور مردم لوگر قربانی های زیادی داده اند و برای بقای آن آماده قربانی های بیشتر می باشند.

آنان در مورد وضعیت امنیتی، اجتماعی و اقتصادی ولایت لوگر به معاون سیاسی ریاست الوزرا معلومات داده، گفتند که کارهای تمام ادارات ملکی و نظامی در ولایت متذکره به خوبی پیش میرود و به پروژه های زیربنایی هم توجه خاص شده است.

آنان همچنان از ایجاد هماهنگی بهتر به سطح ولایت یاد کرده و خواستار توجه بیشتر بزرگان امارت اسلامی به ولایت لوگر شدند.

مولوی عبدالکبیر  معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت که مبارزه‌ افغان ها بخاطر نظام اسلامی بود و امروز الحمدلله نظام اسلامی قایم شده است.

معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت که اکنون وقت آبادی کشور است و همه باید در آبادی آن سهم بگیریم.

موصوف به منظور بهبود امور ولایتی لوگر به رهبری آن ولایت هدایات لازم صادر کرد و اطمینان داد که روی مشکلات و پیشنهادات آنان غور می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *