افغانستان

مولوی عبدالکبیردر دیدار با نظامیان پیشین:اکنون افغانستان یک کشور آزاد، مستقل و خانه امن برای همه افغان‌ها است

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء دیروز با شماری از جنرالان، قوماندانان قول اردوها، افسران، رؤسا و مسئولین نظامی ادارۀ پیشین دیدار کرد.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء دیروز با شماری از جنرالان، قوماندانان قول اردوها، افسران، رؤسا و مسئولین نظامی ادارۀ پیشین دیدار کرد.

ابتدا شعور گل پشتون یکتن از جنرالان متقاعد و افندی سنگر رئیس اتحادیه متقاعدین نظامی صحبت نمودند و ضمن تبریکی عید سعید اضحی به کفیل ریاست الوزراء گفتند: پس از بیست سال نخستین بار است که مراسم عید بدون کدام حادثۀ امنیتی در فضای امن و آرام در سراسر کشور برگزار گردید.

آنان از مسئولین نهادهای امنیتی امارت اسلامی بخاطر تامین امنیت کشور به ویژه امنیت مردم در روزهای عید، ابراز امتنان نموده، از هرگونه همکاری و حمایت خویش در عرصه های مختلف اطمینان دادند. همچنان آنان خواست ها، پیشنهادات و مشکلات شان را در عرصه های مختلف از جمله پرداخت معاش متقاعدین، ترتیب حاضری احتیاط برای افسران بی سرنوشت، منظوری کمیته رهبری و فراهم نمودن  امکانات به آن، با کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساختند.

آقای شعور گل پشتون و افندی سنگر گفتند: نظامیان پیشین آماده اند که در هر بخش تجارب و اندوخته های شان را با نظام کنونی شریک سازند و در زمینه تربیه افراد مسلکی ممد واقع شوند. مولوی عبدالکبیر ضمن تبریکی عید سعید اضحی به آنان، گفت که از دیدار با شما خرسند هستم و از ابراز آمادگی تان بخاطر همکاری با امارت اسلامی تشکر می کنم. پس از بیست سال مجاهدت اشغال خاتمه یافت و مردم با عزت افغانستان با قربانی های فراوان نظام اسلامی را حاکم ساختند.

وی افزود که بخاطر تعامل با دنیا و تطبیق پروژه های مهم عمرانی در کشور کارها جریان دارد و در خصوص رسیدگی به مشکلات تان اقدام خواهیم کرد.

مولوی عبدالکبیر گفت که با توجه به عفو عمومی از سوی عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله، هیچ کسی حق ندارد فرد دیگری را آزار و اذیت نماید، دروازه امارت اسلامی افغانستان به روی همه باز است.

مولوی عبدالکبیر تصریح کرد که تعداد زیادی از مقامات ملکی و نظامی ادارۀ پیشین در اثر تلاش کمیسیون تماس به کشور برگشته اند و آنان بدون هیچگونه مشکلی به زندگی شان ادامه میدهند.

متاسفانه رسانه ها و افراد مغرض تبلیغات می کنند که گویا کارمندان ادارۀ قبلی آزار و اذیت می شوند که کاملاً نادرست می باشد. اکنون افغانستان یک کشور آزاد، مستقل و خانه امن برای همه افغان ها است، اقشار مختلف مردم افغانستان باید در راستای آبادی کشور و استحکام نظام اسلامی تلاش نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *