افغانستان

ریاست الوزرا: هلمند بیش از هر جای دیگر به کار و پروژه‌های انکشافی نیاز دارد

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست‌الوزرای امارت اسلامی افغانستان با شماری از بزرگان قومی ولسوالی موسی قلعه هلمند دیدار کرد.

‏مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست‌الوزرای امارت اسلامی افغانستان با شماری از بزرگان قومی ولسوالی موسی قلعه هلمند دیدار کرد.

بر اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست‌الوزرا به آژانس باختر؛ در این دیدار بزرگان قومی ولسوالی موسی قلعه گفتند: با حاکمیت امارت اسلامی، گلیم بدبختی‌های بزرگ از کشور جمع شده و پس از سال‌ها به شمول هلمندیان تمام افغانان نفس راحت می‌کشند.

به گفته ‏آنان، با تأمین امنیت در کشور، فرصت‌های خوب بازسازی فراهم شده است و به همین دلیل مردم ولسوالی موسی قلعه از حکومت برای تأمین آب به مردم، خواهان احداث بند هستند.

این بزرگان هم‌چنان خواست‌های خود را در خصوص بازسازی سرک بین لشکرگاه – ولسوالی موسی قلعه و فعال‌سازی شفاخانه‌ها

برای مردم آن مناطق با معاون سیاسی شریک کرده اند و خواستار رسیدگی به آن شده اند.

در همین‌حال، مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست‌الوزرا، گفته است: مردم هلمند در سال‌های جهاد مبارزه کردند، شهید دادند و سختی‌ها را تحمل کردند و امارت اسلامی از این فداکاری‌ها قدردانی می‌کند.

‏وی افزوده است: هلمند بیش از هر جای دیگر به کار و پروژه‌های انکشافی نیاز دارد و خواست‌های تان به ویژه در مورد صحت، آب آشامیدنی و احداث سرک‌ها با ادارات مربوط شریک خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *