افغانستان

برگزاری دومین دور امتحان ورودی وکالت دفاع از سوی وزارت عدلیه

وزارت عدلیه روز دوشنبه، ۴ صفرالمظفر ۱۴۴۵ دومین دور امتحان ورودی وکالت دفاع را با اشتراک بیش از ۷۰۰ تن از متقاضیان جواز وکالت دفاع در مقر این وزارت برگزار کرد.

وزارت عدلیه روز دوشنبه، ۴ صفرالمظفر ۱۴۴۵ دومین دور امتحان ورودی وکالت دفاع را با اشتراک بیش از ۷۰۰ تن از متقاضیان جواز وکالت دفاع در مقر این وزارت برگزار کرد.

در افتتاحیه این برنامه شیخ‌الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی وزارت عدلیه، مولوی سید حبیب الحبیب، رئیس وکلای مدافع و سایر مقامات و مسئولین این وزارت اشتراک نموده بودند.

معین مسلکی وزارت عدلیه در این برنامه پیرامون موضوع صحبت نموده، گفت که از روزی که انجمن وکلای مدافع  به ریاست تبدیل شده و مربوط وزارت عدلیه گردیده، ما کوشش کردیم که در همه ابعاد این موضوع شفافیت ایجاد کرده و خدمات خوب را به متقاضیان ارایه نماییم و سهولت های لازم را برای آنها ایجاد کنیم. وی افزود که وزارت عدلیه تا کنون هم سهولت‌های زیادی را برای وکلای مدافع فراهم کرده که یکی از این سهولت‌ها راه‌اندازی دوره ستاژ وکالت دفاع است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

معین مسلکی وزارت عدلیه به متقاضیان جواز وکالت دفاع توصیه نمود که نیت شان عرضه خدمات خوب به جامعه باشد زیرا آنان کارت و جوازشان را از وزارت عدلیه به دست آورده و از این وزارت نمایندگی می نمایند و مردم نیز اخلاق، عدالت و کار این وزارت را در آیینه آنان می بینند.

وی همچنین به متقاضیان جواز وکالت دفاع توصیه کرد که کوشش کنند تا با عقیده اسلامی و با نیت خدمت به ملت وارد جامعه شوند و سیرت و صورت خود را اصلاح کنند تا از وزارت عدلیه به صورت درست نمایندگی کرده بتوانند و هم در پیشبرد کارهایشان به مشکل مواجه نگردند. وی افزود که هیأت های نظارتی این وزارت به طور دوامدار از کار وکلای مدافع و دارالوکاله ها نظارت می نماید و وعده نمود که این وزارت سهولت های بیشتر را برای وکلای مدافع و مردم ایجاد خواهد کرد.

بعداً رییس وکلای مدافع وزارت عدلیه در مورد نحوه ترتیب سوالات، نحوه انتخاب و قرنطین سوالات، تعداد سوالات و جوابات آنها و شرایط امتحان به اشتراک کنندگان معلومات داده و از شفافیت این امتحان به آنان اطمینان داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *