افغانستان

مولوی عبدالکبیر:برنامه ریزی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست یک امر جدی است

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با رئيس عمومی اداره حفاظت محیط زیست گفت: برنامه ریزی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست ومبارزه با تغییرات  اقلیمی  یک امر جدی است.

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با رئيس عمومی اداره حفاظت محیط زیست گفت: برنامه ریزی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست ومبارزه با تغییرات  اقلیمی  یک امر جدی است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء امارت اسلامی با رئيس عمومی اداره حفاظت محیط زیست و قوماندان امنیه پکتیکا به گونه جداگانه دیدار

کرد.

در این دیدار حافظ عزیزالرحمن رئيس عمومی اداره حفاظت محیط زیست در مورد ایجاد زمینه های کاری این اداره با وزارت زراعت، آبیاری و مالداری صحبت نموده افزود: آنان به کمک نهادهای بین‌المللی ضرورت دارند تا بتوانند پروژه های پلان شده در زمینه حفاظت محیط زیست را تطبیق نمایند و از تخریبات محیط زیست ناشی از تغییرات اقلیمی جلوگیری کنند.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا گفت: هماهنگی میان ادارات به خاطر موثریت کار مهم است و در این خصوص توجه صورت گیرد.

وی برنامه ریزی ها برای جلوگیری از  آلودگی محیط زیست و هوا از اثر تغییرات اقلیمی در کشور را جدی خواند .

همچنان مولوی عبدالکبیر با عبدالقیوم هلال قوماندان امنیه پکتیکا در دیدار جداگانه، قوماندان امنیه پکتیکا گفت: تشکیلات پولیس در پکتیکا تکمیل شده و به وظایف خود مصروف هستند.

وی گفت: به منظور تامین امنیت بهتر در پکتیکا، هماهنگی بین نهادهای امنیتی مربوطه ایجاد شده و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء از وضعیت امنیتی  پکتیکا اظهار رضایت کرد وتلاش های قوماندان امنیه آن ولایت را ستود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *