افغانستان

شاروالی کابل، خواستار باقیداریها از مقروضین شد

جلسه کمیته پی گیری مقروضین شاروالی کابل، به ریاست مولوی محمد خالد سجستانی معین خدمات شهری و حفظ محیط زیست شاروالی کابل، برگزار شد.

جلسه کمیته پی گیری مقروضین شاروالی کابل، به ریاست مولوی محمد خالد سجستانی معین خدمات شهری و حفظ محیط زیست شاروالی کابل، برگزار شد.
به گزارش آژانس باختر؛ در این نشست تاکید شد، تا آن افراد حکمی و حقیقی که از سالیان قبل اکنون از این نهاد باقیدار استند، هرچه زود تر حساب شان را تصفیه کنند، در غیر آن با برخورد قانونی روبه رو خواهند شد.
کمیتۀ پی گیری مقروضین شاروالی کابل، به اساس فیصله کابینۀ امارت اسلامی، ایجاد شده است. در این جلسه که با حضور نمایندگان اداره امور، وزارت های مالیه، عدلیه، داخله و ادارۀ عالی تفتیش برگزار شد، در رابطه به ساختارعملیاتی پی گیری مقروضین شاروالی کابل، بحث صورت گرفت.
معین خدمات شهری و حفظ محیط زیست شاروالی کابل، از نمایندگان اداره های مذکور خواست که در تصفیه حساب مقروضین شاروالی کابل، این نهاد را بیشتر یاری رسانند.
وی خاطرنشان کرد؛ عرضه خدمات به شهروندان از طریق کرایه دهی جایداد های این نهاد و محصول خدمات شهری تمویل می شود که نباید افراد حکمی و حقیقی در پرداخت آن، بی اعتنایی و یا غفلت کنند.
وی از افراد حکمی و حقیقی که از سالیان قبل، از این نهاد باقیدار استند، تقاضا کرد که هرچه زود تر حساب شان را تصفیه کنند . نمایندگان اداره هایی که اعضای این کمیسیون اند٬ متعهد به همکاری با شاروالی کابل، شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *