افغانستان

افغانستان به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه کمک کرد

امارت اسلامی افغانستان یک بار دیگر مراتب تسلیت خویش را بـه بـرادران و خواهران مسلمان ترکیه و سوریه به مناسبت زلزله شدید اخيـر کـه تلفات جانی و خساراتی هنگفت مالی در پی داشت ابراز می‌دارد.

امارت اسلامی افغانستان یک بار دیگر مراتب تسلیت خویش را بـه بـرادران و خواهران مسلمان ترکیه و سوریه به مناسبت زلزله شدید اخيـر کـه تلفات جانی و خساراتی هنگفت مالی در پی داشت ابراز می‌دارد و در ایـن زمـان دشوار در کنار برادران و خواهران خویش می‌ایستد و بر مبنای همدردی بشری و اخـوت اسلامی، کمک 10,000,000 افغانـی بـا زلزله‌زدگان ترکیه و 5,000,000 افغانـی بـا زلـزلـه‌زدگان      سوریه را اعلان می‌نماید.

قابـل يـادآوری است که تیم های نجات و صحی امارت اسلامی افغانستان نیز در حـال آماده باش انـد تا در صورت نیاز، در عملیات نجات سهم گیرند و به کمـک بـرادران و خواهران ترک و سوری خویش برسند. همچنان وزارت امور خارجه به مأموریت دیپلوماتیک خویش در ترکیه هدایت می‌دهد که در محدوده امکانات خویش از هیچ گونه تلاش برای کمک به زلزله‌زدگان دریغ نکنند و از افغان‌های مقیم ترکیه نیز می‌خواهد تا از کمک به زلزله‌زدگان دریغ نورزند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *