سیاسی

جنایت در غزه، چرا اوج می‌گیرد؟

اسرائیل پس از این‌که دیگر نقاط غزه را نابود کرد و به باد نیستی داد، چند روز می‌شود؛ شهر رفح که در مرز مصر موقعیت دارد را نیز به شدت بمبارد می‌کند و صدها تن را به کام مرگ سپرده و این شهر را به مخروبه مبدل کرده است.

مولوی محمدرحیم

اسرائیل پس از این‌که دیگر نقاط غزه را نابود کرد و به باد نیستی داد، چند روز می‌شود؛ شهر رفح که در مرز مصر موقعیت دارد را نیز به شدت بمبارد می‌کند و صدها تن را به کام مرگ سپرده و این شهر را به مخروبه مبدل کرده است.

جنایت در غزه چرا اوج می گیرد؟

مغز مطلب و جواب مقنِع این است که امریکا، از ناکامی اسرائیل در این جنگ پراز عوارض جانبی و طاقت‌فرسا، سخت در هراس است و این جنگ را آغاز برد و باخت سیاسی و نظامی خود در شرق میانه، کشورهای منطقه و حتی جهان می‌داند.

بنابراین امریکا نمی‌خواهد؛ آتش جنگی که افروخته است، فروکش کند و مردم مظلوم فلسطین از جهنمی که امریکا و اسرائیل ساخته اند، بیرون شوند.

امریکا و جهان غرب، باوجودی‌که لاف از حقوق بشر می‌زنند و سنگ بشری دوستی را همواره به سینه می‌کوبند، می‌بینند که در غزه چه جنایاتی جریان دارد و تلفات انسان‌های مسلمان و بی‌گناه به چه اندازه است.

اما، در قبال این جنایت نه تنها که ابراز نظر نمی‌کنند و بی‌تفاوت استند، بلکه مستقیماً در این قتل‌های عام، دست دارند و اسرائیل غاصب و غدار را با بسته‌های دالر و سلاح‌های کشتارجمعی، حمایت می‌کند و حتی در برخی عملیات‌ها، نیروهای ویژه‌ی امریکا مشارکت دارند و خود جنایت می‌آفرینند.

امروز بدبختانه کشورهای اسلامی هم بنابر مراودات و بسته‌گی‌های گوناگونی که با امریکا دارند و خصوصاً وابستگی کشورهای عربی به امریکا و غرب، باعث شده است که یک ملت ضعیف و بی‌چاره پامال بزرگ‌ترین قدرت‌های جهانی شوند و زن و مرد و پیر و جوان، طعمه‌ی گرگ جنگ و جنایت گردند و نیست و نابود شوند.

بمب‌ها و موشک‌های بنیان‌براندازی که امروز بر فرق مردم غزه و شهر رفح فرو می‌ریزند، همه ساخت امریکا استند و امریکا قوی‌ترین و مدرن‌ترین اسلحه‌ی خود را در اختیار اسرائیل غاصب و جنایتکار قرار داده است، تا مردم فلسطین را نابود کنند و  این ملت مسلمان، مستقل و آزاده را از جغرافیای غزه و نقشه‌ی جهان بردارد.

اما، نصرت پروردگار عالَم و ایمان و اراده‌ی آهنین ملت شجاع فلسطین، این همه پلان‌های شوم امریکا و اسرائیل را با گذشت هر روز نقش برآب می‌سازد، نیروهای اشغالگر و متجاوز اسرائیل دسته دسته در آتش خشم خود، ذوب می‌شوند و جوقه جوقه در کام مرگ می‌روند و رهسپار جهنم می‌گردند.

اگر این جنگ ادامه یابد به مرور زمان تلفات اسرائیل بیشتر می‌شود و دامن اشغالگری و تجاوز امریکا و اسرائیل از منطقه جمع شده سرانجام، شکست آنان از این نقطه رسماً آغاز می‌گردد.

اگرچه اسرائیل حالا هم به دام خطرناکی افتاده و به شکست مواجه است، ولی با گذشت زمان، شکست و سقوط آن قطعی می‌شود و ان‌شاءالله تشت رسوایی شان از بام می‌افتد و در جهان رسوا و روسیا می‌شوند.

آنگاه دروازه ی فتح و پیروزی از هر طرف باز خواهد شد و مجاهدین در هرکجای جهان، به پیروزی و موفقیت، دست خواهند یافت.

تنها در این میان رسوا و روسیاه کشورهایی خواهند بود که لاف از اسلامی‌بودن می‌زنند و هر از گاهی طبل مسلمانی به صدا در می‌آورند، اما در نفس الامر جز بردگی و غلامی و تطبیق پلان‌ها و برنامه‌های شوم و شیطانی امریکا و روس، کار و وظیفه‌ی دیگری ندارند.

این کشورهای پرمادیات و زعبمان شکم‌پرور و دالرپرست، روزی شرمسار و سرافگنده خواهند شد و جز کشیدن درد پشیمانی و ریزاندن اشک ندامت، کاری نخواهند داشت.

آنگاه مسلمانان مجاهد در سراسر جهان، مانند امارت اسلامی افغانستان سربلند خواهد بود و با قامت استوار و کمال سرخ‌رویی، به زیست و زندگی خواهند پرداخت و در دنیا طبل آقایی و رهبری خواهند زد و احکام الهی و شریعت پاک محمدی را در وجب وجب زمین خدای بزرگ، تطبیق و پباده خواهند کرد

ان‌شاءالله العظیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *