اجتماعی

نگرانی مخالفین از پیشرفت‌های اقتصادی

دشمنان افغانستان همیشه به فکر نابودی کشور عزیزمان هستند و همواره پلان‌های شومی طراحی می‌کنند. آن‌ها برای ناامن ساختن و ناکام کردن اقتصاد افغانستان همه‌وقت مشغول هستند.

دشمنان افغانستان همیشه به فکر نابودی کشور عزیزمان هستند و همواره پلان‌های شومی طراحی می‌کنند. آن‌ها برای ناامن ساختن و ناکام کردن اقتصاد افغانستان همه‌وقت مشغول هستند.

نگرانی خائنان دیروزی از پیشرفت‌های امروزی حکومت امارت اسلامی و دست‌آورد کلان و بی‌سابقه در این روزها به اوج خودش رسیده است؛ زیرا که آنان ۲۰ سال ظلم، خیانت و حق مردم افغانستان را سرقت نمودند.

افغانستان -ان‌شاءالله- با همکاری و یاری تاجران کشور و اتحاد آنان، رو به رشد وترقی است و تاجران می‌توانند رول مهمی در این پیشرفت‌ها داشته باشند و به کمک حکومت و بستر امنی که در افغانستان به وجود آمده،‌آبادانی برای ملت به ارمغان بیاورند.

آمدن میرویس عزیزی، یکی از بزرگترین تاجران افغانستان و اعلان نمودن حمایت اقتصادی از حکومت افغانستان و سرمایه‌گذاری ده ملیارد دلاری در کشور و افتتاح نمودن ۳۰۰ خانه در ولایت هرات برای آسیب دیدگان زلزله هرات، گامی مهم در این راستا است. اما دشمنان افغانستان نتوانستند این را هضم کنند و مخالفت‌های زیادی را در این مورد در فضای مجازی نشر کردند.

حتی معاون نخست ریاست جمهوری دولت پیشین، آقای امرالله صالح، درباره ادعای میرویس عزیزی، تاجر افغان و مالک مجموعه‌ای از شرکت‌ها و صاحب بانک عزیزی، مبنی‌بر سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دالری در افغانستان، آن را «تبلیغ بی‌اساس در راستای منافع مبهم» خواند.

این ادعای آقای امرالله صالح اگر حقیقت دارد چرا زمان معاونیت خودش چنین ادعایی نکرد؛ قابل ذکر است که امرالله صالح در سابق هم‌ چنین ادعاهایی که دور از حقیقت بوده کرده است و میرویس عزیزی در پی این اتهام، آن را رد کرده و مفصلاً جواب منطق و قانع‌کننده‌ای ارائه کرده است.

امیدواریم تاجران دیگر کشورما همیشه به‌فکر هموطنان و خاک خود باشند؛ زیرا که این خاک و این ملت بر ما حق دارد. اگر هر یکی از ما به اندازه توان خود همکاری کنیم، ان شاءالله در کمترین مدت از مؤسسات خارجی بی‌نیاز می‌شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *