اخبارگزارش

بنیاد خیریه‌ی ملک سلمان ۱۰۰ تُن خرما برای مردم بی بضاعت کشور کمک کرد

بنیاد خیریه ملک سلمان به ادامه‌ی کمک‌هایش این بار ۱۰۰ تُن خرما برای مردم بی‌بضاعت افغانستان از طریق سره میاشت کمک نمود. مطیع الحق خالص، سرپرست عمومی سره میاشت در افتتاح این کمک‌ رمضانی ضمن قدر دانی از کمک‌های بنیاد خیریه ملک سلمان از سایر نهاد‌های خیریه تقاصا نمود که در ماه مبارک رمضان دست افراد بی بضاعت را بگیرند.

وی با اشاره به کمک‌های بنیاد خیریه ملک سلمان می‌گوید که این بنیاد در جریان دو نیم سال حکومت امارت اسلامی افغانستان کمک‌های مواد خوراکی را برای افراد بی بضاعت و مستحق کشور در مرکز و سایر ولایات کشور نموده‌ است.

سرپرست عمومی ریاست سره میاشت میگوید که توزیع خرما نه تنها در مرکز بلکه در سایر ولایات کشور نیز می باشد:«توزیع خرما مختص به مردم بی بضاعت کابل نبوده بلکه در سایر ولایات کشور برای افراد مستحق توسط تیم رضا کار سره میاشت توزیع می‌گردد».

سرپرست عمومی سره میاشت ضمن قدر دانی از کمک‌های بنیاد خیریه ملک سلمان از رهبری این بنیاد تقاضا نمود که به کمک‌های شان برای مردم مستحق افغانستان ادامه بدهند.

وی می گوید که این بنیاد در جریان دو نیم سال برای مردم زلزله‌ زدگان هرات و مهاجرین تازه وارد شده کشور کمک نموده و ما از رهبری بنیاد ملک سلمان قدردانی می‌کنیم و خواهان ادامه‌ی کمک‌های این بنیاد برای مردم  مستحق افغانستان استیم.

عبدالروف باشنده‌‌ای کابل که مستحق خرما شناخته شده می‌گوید که نهادهای‌ خیریه باید قشر غریب افغانستان را در ماه مبارک رمضان فراموش نه‌کنند و دست نیازمندان را در گوشه و کنار افغانستان بگیرند. وی می‌گوید هرچند این کمک‌ها مشکلات شانرا رفع نمی‌کند اما می‌گوید این کمک‌ های می‌تواند برای چند روزی صفره‌ای شانرا رنگین نموده و اعضای خانواده‌‌اش از خرما استفاده نماید.

این باشنده مستحق کابل از سایر تاجران و بنیاد های خیریه کشور تقاضا می‌کند که دست نیازمندان را در این ماه مبارک رمضان بگیرند زیرا به گفته‌ی وی خانواده‌ای در کابل وجود دارد که برای سحری و افطاری شان چیزی برای خوردن ندارند.

از سوی هم کمک‌های رمضانی درحالی از سوی نهاد خیریه ملک سلمان توزیع گردید که همه ساله بازار کمک‌ نهادهای خیریه در ماه مبارک رمضان برای دست گیری نیازمندان گرم‌تر می‌شود. نهاد‌های که از سوی افغانهای مقیم خارج و داخلی حمایت می‌شوند تا دست نیازمندان را در افغانستان در حد امکان بگیرند.

ببرک قیومی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *