جهان

حملات راکتی مجاهدین حماس  به ارتش اسرائیل

گردان‌های مجاهدین از حملات راکتی به نظامیان صهیونیست در محورهای نبرد در نوار غزه خبر داد.

گردان‌های مجاهدین از حملات راکتی به نظامیان صهیونیست در محورهای نبرد در نوار غزه خبر داد.

به گزارش رسانه ها به نقل از خبرگزاری سما، گردان‌های مجاهدین دیروز اعلام کرد که رزمندگان آن با راکت‌های «اف۹» محل های تجمع ‌نظامیان رژیم صهیونیستی و ادوات و تجهیزات آن‌ها در محورهای مختلف غزه را هدف قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و نیروهای صهیونیستی در محوطه پوهنځی علوم و فناوری واقع در جنوب شرقی شهر

خانیونس در جنوب نوار غزه رخ داده است.

پیش از این شفاخانه سوروکا در شهر بئر السبع در سرزمین های اشغالی یکشنبه شب اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هشت نظامی مجروح دیگر در غزه به این شفاخانه منتقل شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، آذرماه (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، در حال بمباران این منطقه تحت محاصره است. رزمندگان مقاومت فلسطین نیز تاکنون شمار زیادی از تانک ها، نفربرها و ادوات زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه منهدم و نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *