سخن انیس

قضیه فلسطین، مربوط به اهل شرف و ایمان است.

قضیه‌ی فلسطین، قضیه‌ی عادی و معمولی نیست که ازآن به سادگی گذشت. این قضیه، قضیه‌ی بنیادی و ریشه‌دار است و مربوط به تمام اهل شرف و ایمان می‌شود.

قضیه‌ی فلسطین، قضیه‌ی عادی و معمولی نیست که ازآن به سادگی گذشت.

این قضیه، قضیه‌ی بنیادی و ریشه‌دار است و مربوط به تمام اهل شرف و ایمان می‌شود.

بیش از هفتاد سال است که این موضوع توجه جهان را به خود جلب کرده است و حتی قدرت‌مندترین کشورهای جهان در این قضیه دخیل استند و رژیم سفاک و اشغالگر اسرائیل را حمایت می‌کنند و برای نابودی فلسطین و سرکوبی ملت مجاهد آن سرزمین، مذبوحانه تلاش می‌ورزند.

این‌که تعدادی ساده‌انگاری می‌کنند و حمایت از فلسطین را تٲیید نمی‌کنند؛ آنان یا مسلمانان ساده‌لوح استند و یا کسانی استند که به دُهل غرب و امریکا می‌رقصند و برای تضعیف امت اسلامی کار می‌کنند.

دراین روزها در صفحات مجازی دو نظریه بیشتر انتشار می‌یابد و در فضای مجازی به مشاهده می‌رسد.

یک‌عده، جهاد و حملات مسلمانان را تایید می‌کنند و این نبرد را مشروع و برحق می‌دانند.

عده‌ی دیگری این جنگ را طور دیگری توجیه می‌کنند و طرفدار حملات مجاهدین فلسطین نیستند.

اما حقیقت این است که؛ این جنگ بر حق است و جهادی‌ست که برای دفع اشغال و تجاوز به راه انداخته شده است.

برخی از مسلمان‌نماها اشغال افغانستان توسط امریکا و نیروهای صلیبی را نیز روا فتوا داده بودند و به نفع امریکا و ناتو حرف می‌زدند و حتی عملاً در کنار امریکا و نیروهای اشغالگر کفری قرار گرفته بودند.

اما، حق این است که امریکا در افغانستان تجاوز کرد و تمام علمای حقانی و راسخ جهان اسلام، جنگ در مقابل امریکا وحکومت دست‌نشانده‌ی آن را، جهاد دانستند و فتوای جهاد نیز صادر کردند.

به غیر از چندتن ملای درباری و رهبرنماهای دالرپرست، دیگر تمام امت اسلامی و ملت افغانستان، به نحوی از انحا در این جهاد سهیم بودند و به شکلی از اَشکال به مبارزه‌ی بر حق خود، علیه اشغالگران و نیروهای صلیبی ادامه می‌دادند.

حالا هم یک‌مشت مسلمان‌نماهای دالرپرست، جهاد فلسطین را تایید نمی‌کنند، به نفع یهود و صهیونیست حرف می‌زنند و به طبل امریکای غدار می‌رقصند.

این‌ها باید بدانند که اسلام پیروزشدنی است، روزی فراخواهد رسید که عذاب وجدان بکشند و اشک ندامت و پشیمانی بریزند و اما، سودی نداشته باشد.

بهتر است که امروز همه متحد شویم و حملات بی‌رحمانه‌‌ی اسرائیل بر مردم بی‌گناه فلسطین را تقبیح کنیم و برای نجات مردم مظلوم فلسطین از چنگال جنگآوران بی‌رحم یهودی، تلاش نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *