افغانستان

کارخانه‌های طلا در داخل کشور نیازهای شهروندان را رفع می‌سازد

مسئولان در وزارت امر به معروف و نهی از منکر می‌گویند که هیئت این وزارت و اتحادیه طلا فروشان از ۱۹ کارخانه طلا در کابل دیدار و از طلاهای ساخته شده در این کارخانه‌ها نمونه برداری کرده‌اند و به این نتیجه رسدیه اند که نیازهای شهروندان به طلا را رفع می‌سازند. وزارت امر به معروف و نهی از منکر در یک خب

مسئولان در وزارت امر به معروف و نهی از منکر می‌گویند که هیئت این وزارت و اتحادیه طلا فروشان از ۱۹ کارخانه طلا در کابل دیدار و از طلاهای ساخته شده در این کارخانه‌ها نمونه برداری کرده‌اند و به این نتیجه رسدیه اند که نیازهای شهروندان به طلا را رفع می‌سازند.
وزارت امر به معروف و نهی از منکر در یک خبرنامه‌ای گفته است که هیئت این وزارت و اتحادیه طلا فروشان از ۱۹ کارخانه طلا در کابل دیدار و از طلاهای ساخته شده در این کارخانه‌ها نمونه برداری کرده‌اند که نیازهای شهروندان را به طلا رفع می‌سازند.
به گفته‌ی این وزارت، این روند به هدف واردشدن طلاهای معیاری در بازارهای کشور در تمام ولایت‌ها ادامه خواهد داشت. در خبرنامه آمده است که اکنون این کارخانه‌ها نیازهای داخلی به طلا را رفع می‌سازند و نیاز به آوردن طلا از کشورهای دیگر به پایان رسیده است.
این در حالی است که شهروندان از کم کیفیت بودن طلا در بازارهای کشور شکایت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *