افغانستان

برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ امام ابوحنیفه «رح» در کابل

اتاق تجارت و سرمایه‌ گذاری می‌ گوید، قرار است تا کمتر از یک ‌ماه دیگر دومین نمایش ‌گاه بزرگ امام ابوحنیفه«رح»  در کابل برگزار گردد.

اتاق تجارت و سرمایه‌ گذاری می‌ گوید، قرار است تا کمتر از یک ‌ماه دیگر دومین نمایش ‌گاه بزرگ امام ابوحنیفه«رح»  در کابل برگزار گردد.

اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری از آمادگی‌ ها برای برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی امام ابوحنیفه «رح» در کابل خبر داده‌است. محمد یونس مهمند، سرپرست اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری گفته که قرار است این نمایشگاه در ماه آینده برگزار شود و  در کنار بازرگانان از داخل کشور، شرکت‌ های بزرگ جهانی نیز تولیدات خود را به نمایش بگذارند.

به گفته آقای مهمند، در این نمایشگاه 600 شرکت تولیدی شرکت و در یک‌ هزار غرفه، تولیدات خود را به نمایش خواهند گذاشت. خیرالدین مایل، معاون اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری هم دراین نشست بیان داشت که برگزاری چنین  نمایشگاه‌ ها برای رشد تولیدات داخلی و آشنایی جهان با کالا های تولیدی افغانستان مهم می ‌باشد. مقامات اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری هم‌ چنین از شهروندان خواستند که برای رشد اقتصاد کشور، از تولیدات داخلی استفاده کنند.

دومین نمایشگاه بین‌المللی امام ابوحنیفه «رح» در کابل در حالی برگزار می ‌شود که سال گذشته در نخستین نمایشگاه، شرکت ‌ها توانسته بودند حدود 26 میلیون دالر فروشات داشته باشند و بیش از یک ‌صد هزار تن از این نمایشگاه دیدن کرده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *