افغانستان

عبدالسلام حنفی:  تأمین امنیت و رسیدگی به مشکلات  مردم  از تعهدات اساسی امارت اسلامی است

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با شیخ الحدیث حبیب الله سمنگانی و مفتی انعام الله سمنگانی رئیس اطلاعات و فرهنگ قندهار گفت: تأمین امنیت، رسیدگی به وضعیت معیشت مردم، تعلیم و تربیه، صحت و راه های مواصلاتی از تعهدات اساسی امارت اسلامی است.

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با شیخ الحدیث حبیب الله سمنگانی و مفتی انعام الله سمنگانی رئیس اطلاعات و فرهنگ قندهار گفت: تأمین امنیت، رسیدگی به وضعیت معیشت مردم، تعلیم و تربیه، صحت و راه های مواصلاتی از تعهدات اساسی امارت اسلامی است. دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا دیروز با نشر این خبر گفته است که مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا با شیخ‌الحدیث حبیب الله سمنگانی یکتن ازعلما و مجاهدین سمنگان و مفتی انعام الله سمنگانی رئیس اطلاعات و فرهنگ قندهار دیدار کرد.  در این دیدار شیخ حبیب الله سمنگانی  در مورد  وضعیت اجتماعی، امنیتی و اقتصادی در ولایت سمنگان صحبت نمود و وضعیت امنیتی این ولایت را در بهترین حالت توصیف نموده  گفت:  امنیت و آرامش که امروز در کشور خصوصاً سمنگان حاکم است نتیجه تلاش های شبانه روزی مجاهدین امارت اسلامی بوده و مردم  قدردان زحمات آنان هستند.

سمنگانی هم چنان روی مسایلی  چون ایجاد راه های مواصلاتی، بهترشدن  روند تعلیم و تربیه و ارائه خدمات صحی در آن ولایت اشاره کرد٬ از مسؤلان  امارت اسلامی خواست در موارد یاد شده  توجه بیشترنمایند.

مولوی عبدالسلام حنفی گفت که تأمین امنیت، رسیدگی به وضعیت معیشت مردم، تعلیم و تربیه، صحت و راه های مواصلاتی از تعهدات اساسی امارت اسلامی و حقوق اولیه مردم می باشد.

وی افزود که مسؤلان امارت اسلامی در حد توان موضوعات متذکره را به صورت جدی مورد توجه قرار می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *